hissig_pannekake Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hei, så en link her om at Ace Combat demo skulle komme denne uka...noen som kan bekrefte? dato? linky Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jepp. Demoen er ute nå. Laster ned....79% Og etter det skal Blue Dragon-demo lastes ned. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Sleng opp feedback på AC6 når det er testet. Lenke til kommentar
hissig_pannekake Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Fett! laste ned etter jobb da! gi oss info når den er testet! og kommer den nye kontrolleren til norge? leste vel et sted at den bare kom i bundle med spillet i usa.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Hellvette heller, får vel hente ned 360`en fra stua før dama kommer hjem. Må få lasta ned saker og ting nu altså. Endret 11. juli 2007 av Mala Lenke til kommentar
hissig_pannekake Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 kjøpte en recliner fra skeidar igår, blir nok godt brukt utover høsten den Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Herregud eg elsker denne kampmusikken til AC6 Veldig "Her kommer heltene og herjer" Lenke til kommentar
hissig_pannekake Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 hvordan er spillet? styring? grafikk?`"flyfølelse"? action? vanskeli/lett? me want info! Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Lastet ned demoen nå. Flotte kontroller, har kun prøvd normal vanskelighetsgrad, men den var god i forhold til at dette er det første brettet. Flott grafikk, og ikke minst, spillet flyter veldig bra. Fantastisk musikk, og jeg har følelsen av at historien i spillet er bra. Ett sikkert kjøp for meg iallefall Endret 11. juli 2007 av bepe86 Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg synes det var skikkelig dårlig. Deja vu er alt jeg har å si. Har lenge vært fan av serien, men synes ikke akkurat at dette var 'neste generasjon'. Eneste som kan redde det for min del er multiplayeren. Det kan bli knall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå