Goliath Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg skulle patche et spill men fikk beskjed under patching at enkelte filer var låst i mappen med spillet. Det stod "Detected File Lock" (noe i den duren) og fikk valget med å avbryte, ignore eller prøve igjen. Hvordan får jeg installert patchen ordentlig? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 hvilket spill, og hvorfor patcher du? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Heroes of Might and Magic 5. Hvorfor jeg patcher?! For at spillet skal bli bedre vel Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 skriv ned nøyaktig feil melding du får. Om det er noe tilsvarende: "Patch stoped due to unoriginal file found" så erre bare og reinstallere spillet. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Ok. Er ikke i nærheten av maskinen min så jeg får gjøre det senere på dagen. Feilmeldingen viser til at spillets .exe-fil er "låst" og når jeg skulle avinstallere spillet, fikk jeg den samme medling om at en dll-fil til spillet var låst. Har aldri opplevd denne problemstillingen.. Endret 11. juli 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå