Gå til innhold

Erfaringer med lefdal.com?


Anbefalte innlegg

La inn bestilling på en PSP Valuepack m/2GB minnekort for 1995,- på lefdal.com torsdag i forrige uke.

 

Logget meg inn på ordreoversikten på fredag og da var bestillingen merket med "Sendt".

 

I går, tirsdag ringte jeg kundesenteret for å spørre hvor det ble av pakkesporingen og fikk da beskjed om at pakken ble sendt tirsdag kl 11.45?? :hmm:

 

Nå er det onsdag, og jeg har fortsatt ikke fått noe mail med pakkesporingsnr. Står på nettsidene at man vil få dette tilsendt pr epost.

 

Er ikke imponert over Lefdals nettbutikk og kundeservice! Lang ventetid på telefon (må alltid vente minst 10 minutter i kø uten å få beskjed om hvilket nr man er i køen). Og når man til slutt kommer fram så er de som sitter i andre enden så lite serviceminded at man blir skremt av det.

 

Noen som har lignende erfaringer med lefdal.com? Har fortsatt ikke fått klarhet i om varen faktisk er sendt eller ikke, eller om når jeg kan forvente å få varen i posten... Vet ikke om jeg orker å stå i mer telefonkø... er helt håpløst... og kontaktskjemaet på nett har jeg aldri fått svar på...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte en Nintendo DS forrige torsdag (5. Juli). Fikk ordrebekreftelse, men ikke fått noen beskjed om at den er sendt. Er rimelig irritert, har allerede sendt dem 3 mailer der jeg spør hva som skjer. DSen har vært på lager siden jeg bestillte. Har ikke giddet ringe dem enda pga lang ventetid, men må vel gjøre det snart, de svarer ihvertfall ikke på mail. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Det stemmer med mitt inntrykk også. De svarer ikke på mail og heller ikke på kontaktskjemaet de har liggende på nettsidene sine.

 

Etter et utall telefoner og sikkert et par timers telefonkø (til sammen), så fikk jeg vite at PSP'en var blitt sendt og at det ikke ville bli sendt noe pakkesporing e.l. fordi dette ble sendt fra internettlageret i Oslo... Hvis de sender varen fra hovedlageret i Sverige, så får man visstnok pakkesporingsmail.

 

Lefdal må seriøst gjøre noe med kommunikasjon og behandlingen av kunder som har bestilt vare på nett. Slik det er i dag så blir det litt "vent og se hva som skjer" etter at man har bekreftet ordren...

Lenke til kommentar

Ja, det glemte jeg å nevne. Pakken kom påfølgende onsdag. Så jeg bestilte torsdag og pakken ble levert onsdag.

 

Ikke altfor gal leveringstid egentlig, men jeg reagerer på dårlig oppfølging og mangel på informasjon fra Lefdal.

Lenke til kommentar
Det er et teknisk problem som gjør at du ikke får dette, det jobbes med.

9100514[/snapback]

 

Hvis det er et teknisk problem som gjør at Lefdal ikke kan besvare henvendelser som kommer via kontaktskjemaet så bør de kanskje informere om dette på skjemaet?? Kanskje gi beskjed om at man heller må ringe hvis man vil ha svar? Teknisk problem med et skjema er uansett ikke en unnskyldning for å ikke følge opp. Skyldes nok i hovedsak latskap og dårlig serviceinnstilling.

Lenke til kommentar

Jeg skulle kanskje utdypt det litt mer, men det er altså slik at det er problemer med å få dette sporings nr distribuert videre til andre datasystemer/applikasjon, jeg kjenner ikke til problemet inngående, men det er slik jeg er blitt fortalt av den personen som jobber med nettsidene.

Lenke til kommentar
Jeg skulle kanskje utdypt det litt mer, men det er altså slik at det er problemer med å få dette sporings nr distribuert videre til andre datasystemer/applikasjon, jeg kjenner ikke til problemet inngående, men det er slik jeg er blitt fortalt av den personen som jobber med nettsidene.

9103511[/snapback]

 

Da forstår jeg hva du mente. Trodde du mente kontaktskjemaet... :)

Lenke til kommentar

Bestilte en Nintendo DS pakke inkl 2 spill og veske 17. juli. Onsdag 18. logget jeg meg på og så til min glede at pakken var sendt. Sendte de en mail samme dag i tillegg til at jeg brukte kontaktskjema for å få sporingsnummer. Nå 5 dager etter mistet jeg tålmodigheten og ringte. Etter 10 min i kø og 2 minutts febrilsk tasting av kundebehandler får jeg beskjed om at den ikke er sendt. Årsak var at spillene manglet. For et elendig system. Nå skulle de sende meg DS uten spill og ettersende de. Blir overrasket om de rekker det denne uka.

Lenke til kommentar
Bestilte en Nintendo DS pakke inkl 2 spill og veske 17. juli. Onsdag 18. logget jeg meg på og så til min glede at pakken var sendt. Sendte de en mail  samme dag i tillegg til at jeg brukte kontaktskjema for å få sporingsnummer. Nå 5 dager etter mistet jeg tålmodigheten og ringte. Etter 10 min i kø og 2 minutts febrilsk tasting av kundebehandler får jeg beskjed om at den ikke er sendt. Årsak var at spillene manglet. For et elendig system. Nå skulle de sende meg DS uten spill og ettersende de. Blir overrasket om de rekker det denne uka.

9126375[/snapback]

 

Samme opplevelsen som meg altså. Det står på ordrestatus at pakken er sendt, men i mitt tilfelle så ble pakken sendt først 3 dager etter at ordren ble merket "sendt"... Utrolig at de kjører på et slikt system. Det fungerer jo ikke....

Lenke til kommentar
Bestilte en Nintendo DS pakke inkl 2 spill og veske 17. juli. Onsdag 18. logget jeg meg på og så til min glede at pakken var sendt. Sendte de en mail  samme dag i tillegg til at jeg brukte kontaktskjema for å få sporingsnummer. Nå 5 dager etter mistet jeg tålmodigheten og ringte. Etter 10 min i kø og 2 minutts febrilsk tasting av kundebehandler får jeg beskjed om at den ikke er sendt. Årsak var at spillene manglet. For et elendig system. Nå skulle de sende meg DS uten spill og ettersende de. Blir overrasket om de rekker det denne uka.

9126375[/snapback]

 

Etter å ha tatt en telefon i dag og fått beskjed om at DS ennå ikke er sendt, kansellerte jeg ordren.

Lenke til kommentar

Håpløst system!

 

- Nettsiden viser at varen er på lager - butikken har IKKE varen på lager....

- Ordrestatus endres til "sendt" - varen er IKKE sendt...

- Kontaktskjema ligger ute på nettsidene - INGEN besvarer henvendelsene...

 

Dette er vel en god oppskrift på hvordan man ikke skal gjøre det. De kan like godt legge ned hele greia hvis de ikke får orden på systemet.

Endret av johanch
Lenke til kommentar

- Nettsiden viser at varen er på lager - butikken har IKKE varen på lager....

 

9139726[/snapback]

 

Nå er det forskjellig lager for butikk og nett. Det finnes mange lefdal butikker. Er urimelig å forvente seg at selv om nettbutikken har den på lager så skal alle lefdal ha den på lager.

 

Nett er nett, butikk er butikk

Lenke til kommentar

- Nettsiden viser at varen er på lager - butikken har IKKE varen på lager....

 

9139726[/snapback]

 

Nå er det forskjellig lager for butikk og nett. Det finnes mange lefdal butikker. Er urimelig å forvente seg at selv om nettbutikken har den på lager så skal alle lefdal ha den på lager.

 

Nett er nett, butikk er butikk

9140987[/snapback]

 

 

Nettbutikk er nettbutikk og den viser at varen er på lager. Den var ikke på lager for en uke siden og den er det fortsatt ikke, selv om nettsidene sier noe annet.

Lefdal Nintendo DS pakke

Lenke til kommentar

- Nettsiden viser at varen er på lager - butikken har IKKE varen på lager....

 

9139726[/snapback]

 

Nå er det forskjellig lager for butikk og nett. Det finnes mange lefdal butikker. Er urimelig å forvente seg at selv om nettbutikken har den på lager så skal alle lefdal ha den på lager.

 

Nett er nett, butikk er butikk

9140987[/snapback]

 

Nå tror jeg du misforstår. Når NETTBUTIKKEN viser at man har varen på lager så skulle man tro at dette faktisk var på lageret til NETTBUTIKKEN. Mange Lefdal-butikker ja... totalt 8 stk der den nordligste ligger i Trondheim... Det jeg mener er at når nettbutikken viser at de har varen på lager så forventer man at nettbutikken har den på lager. Lurer man på lagerstatus på den enkelte butikk så må man faktisk klikke seg inn på varen og sjekke derfra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...