daubyj Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Skuespiller Lauren Tom, som har stemmen til Amy Wong i den populære tegnefilmserien, kan fortelle at de fire kommende Futurama-filmene nå er ferdig innspilt. Les mer Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Herlig! Dette gleder jeg meg til.! Har DVD-boksene med alt som har kommet hittil og har sett alle episodene minst 1 gang med og 1 gang uten kommentarer Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 har mista telling på hvor mange ganger jeg har sett futurama sikkert sett hver episode 20-30 ganger Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 har vel sett det meste minst 2 ganger, så da jeg først fikk greie på at det kom nye episoder/filmer så var jeg ikke akkurat veldig skuffa positiv overaskelse at de er ferdige allerede. regna med tidligst sensommeren neste år, men nå får vi kanskje 1 eller flere av filmene så tidlig som i år Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Gledelig nytt! Er mer fan av Futurama enn Simpsons jeg. Håper inderlig de har gjort en god jobb! Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Første film skal vistnok ha direkteslipp på DVD rundt juletider (til julesesongen handlemessig tenker jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg