cossie_storm Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 sånn går det når man satser litt hardt.. tips til forbedringer? Kanskje bruke filter for og få bort refleksen fra vinduet? Lenke til kommentar
severinM Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 stilig bilde Jeg ville ha croppet det, så bilen ikke står så sentrert i bildet, og sånn at fronten på Volvoen der oppe ikke blir med i bildet. Lenke til kommentar
Dork1337 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Motorsportbilder er vanskelige syns jeg. Jeg har forsøkt meg noen ganger med motorsykkelbilder på bane, men aldri lyktes helt. Her har du et bra motiv som er skarpt syns jeg. Jeg hadde kanskje prøvd med på følgende: Ta et mye tettere utsnitt av bilen og plasser bilen til venstre i utsnittet Prøv å bli kvitt de værste refleksene Hadde også prøvd å dra litt i andre spaker i PS/lightroom eller whatever program du bruker for å få litt mere konstraster og dybde i bildet. Til slutt hadde jeg prøvd meg på å "fake" telelinse-dof i ps med å lage en gradient mask med lens blur. Sier ikke at noen av disse forslagene er riktige, men det er hva jeg ville ha prøvd meg på for å heve bildet noen hakk. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Enig med det som sies om cropingen. Å leke med dybdeskarpheten tenkte jeg ikke på, men ikke et dumt forslag. Tok å shoppet bildet en runde Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Bra bilde, skarpt. Synest bilde ble bedre når Rivers "shoppet" på det.. Lenke til kommentar
cossie_storm Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 okay. takker for svar tatt med eos 20d 70-200mm syns bilen så ut som en leke bil nå hehe Lenke til kommentar
Dork1337 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 okay. takker for svartatt med eos 20d 70-200mm syns bilen så ut som en leke bil nå hehe 9050157[/snapback] Hehe jeg er enig - Denne kunne nesten ha vært postet i modell tråden som gikk for en stund tilbake. Ellers syns jeg beskjæringen hjalp på bildet. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hoho. Miniatyr-effekten, jo! Flickr-gruppe med masse andre eksempler og instruksjoner! Ellers et fint bilde - både originalt og som miniatyr Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Bildet ble bra etter at Rivers var ute med saksen, faktisk veldig bra. Likte spesielt godt bruken av dybdeskarphet, som satt akurat slik jeg liker det. Refleksene synes jeg ikke du bør gjøre noe med. Av og til er det stilig med reflekser, og i dette tilfellet skjemmet de alle fall ikke resultatet. Et bilde som er så gritty og dirty som dette kan faktisk tjene på litt bling bling, for å si det på den måten. Lenke til kommentar
eb81 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Kult bilde!! Skal på rudskogen til helga på gatebil, så satser på å få noen gode breisladdbilder!! + noen gatebilbabes?? hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå