PC^2020 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Tøfft, enda ei Citroën-frelst person Bra valg.. Den er iallefall billig å ha, veldig lite tull og tøys. HVor gammel, til hvilken pris og hvilken motor .. Da kan du jo dra på Citroën-treff med bikkjene dine, hehe.. Endret 12. juli 2007 av pc^2004 Lenke til kommentar
Gynt Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Overraskende valg, men jeg tror faktisk ikke det er så dumt Har du funnet en rimelig Berlingo med 4WD? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Men Berlingo da...skal du kjøre postmann pat/pizzabil frivilig ? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 hehe er litt enig men er ikke så galt da. Er bra du kjøper etter behov, en hiace kjøper du først når du skal ha no jævlig mye baki, og det kan bli litt kaldt i starten vinterstid. Grattis med ny bil da (grønne skilter eller?) Lenke til kommentar
underground Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Skal du ha berlingo med diesel så bør du kjøpe med turbodiesel. Den uten turbo er forferdelig lat. Lenke til kommentar
FrkFryd Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Tøfft, enda ei Citroën-frelst person Bra valg.. Den er iallefall billig å ha, veldig lite tull og tøys. HVor gammel, til hvilken pris og hvilken motor .. Da kan du jo dra på Citroën-treff med bikkjene dine, hehe.. 9059489[/snapback] Det er en Multispace 2004 modell 2.0 HDI og etter hva jeg har hørt og lest er dette meget bra. Den har gått ca 80.000 km og prisen blir omlag 90.000 fiks ferdig inkl reg og årsavgift. Alle servicer er tatt og bilen har hatt 1 eier. EU ok til April 2008. El-pakke og Webasto.. og sånn Open Air eller hva det heter.. høres ikke det greit ut da? Overraskende valg, men jeg tror faktisk ikke det er så dumt Har du funnet en rimelig Berlingo med 4WD? 9059517[/snapback] Nei det er ikke noe 4WD, men det er egentlig helt greit.. er ikke SÅ krise.. jeg bare syns det er veldig kult.. hehe! Men Berlingo da...skal du kjøre postmann pat/pizzabil frivilig ? 9059570[/snapback] Ja, for tenk hehe er litt enig men er ikke så galt da. Er bra du kjøper etter behov, en hiace kjøper du først når du skal ha no jævlig mye baki, og det kan bli litt kaldt i starten vinterstid. Grattis med ny bil da (grønne skilter eller?) 9059623[/snapback] Jaa.. jeg tror det.. hehe.. kikka på så me biler, men det var vel slik at den var varebil, men setene fulgte med.. spiller ingen rolle egentlig Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Fattern nevnte at eukontroll kan tas ett halvt år før kontrollen, det nærmer seg vel så sjekk om dette går for er det trøbbel er det greit om det går ann å finne ut av manglene med selger Lenke til kommentar
Gynt Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Her vil nok både du og bikkjene trives. Og mye mere bil for pengene enn en gammel SUV som har gått 200.000 km Lenke til kommentar
FrkFryd Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Fattern nevnte at eukontroll kan tas ett halvt år før kontrollen, det nærmer seg vel så sjekk om dette går for er det trøbbel er det greit om det går ann å finne ut av manglene med selger 9059795[/snapback] Innbilte meg at det var 3 mnd jeg !? Her vil nok både du og bikkjene trives.Og mye mere bil for pengene enn en gammel SUV som har gått 200.000 km 9059804[/snapback] Det tror jeg og.. men han har ikke fått den inn ennå og jeg kommer fremdeles til å kikke.. mye kan skje Men Berlingo er nok ikke så dumt for mitt bruk uansett.. så kan jeg heller kjøpe meg SUV når jeg en gang gifter jeg motbydelig rik Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Har du noe link til bilen kanskje? Forresten kan EU-kontrollen tas fire måneder før egentlig dato ... Lenke til kommentar
FrkFryd Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Har du noe link til bilen kanskje? Forresten kan EU-kontrollen tas fire måneder før egentlig dato ... 9062412[/snapback] Nei dessverre. Bilen er ikke lagt ut for salg ennå, men jeg tror jeg kommer til å spare han selgeren for annonserings-utgifter. Tipper jeg går for den.. hehe Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Har du noe link til bilen kanskje? Forresten kan EU-kontrollen tas fire måneder før egentlig dato ... 9062412[/snapback] Nei dessverre. Bilen er ikke lagt ut for salg ennå, men jeg tror jeg kommer til å spare han selgeren for annonserings-utgifter. Tipper jeg går for den.. hehe 9062721[/snapback] Håper du ikke kjenner selgeren godt. Endret 12. juli 2007 av Spartan Lenke til kommentar
FrkFryd Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Håper du ikke kjenner selgeren godt. 9063049[/snapback] Fordi atte?? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Håper du ikke kjenner selgeren godt. 9063049[/snapback] Fordi atte?? 9063117[/snapback] Hvis du blir misfornøyd med handelen etterpå så kan du miste en venn. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Det skakke være noe stress det der mer berlingon da.. TRur du kommer til å bli fornøyd jeg.. www.lhm-kaffe.no for citroën-treff Lenke til kommentar
FrkFryd Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Hvis du blir misfornøyd med handelen etterpå så kan du miste en venn.9063151[/snapback] Åh sånn å forstå Ingen fare.. har bare vært å sett på bil hos han før og kjenner folk som har kjøpt bil der tidligere Det skakke være noe stress det der mer berlingon da.. TRur du kommer til å bli fornøyd jeg.. www.lhm-kaffe.no for citroën-treff 9063228[/snapback] Hehehe :!: Nå er jeg sånn ca noe under middels bil-interessert og ikke er jeg frelst heller, så jeg tror jeg kommer til å holde meg til hundeteff jeg Den linken virka forresten ikke Edit: Dott Com derimot fungerte fint Endret 12. juli 2007 av FrkFryd Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 hehe ja, jeg huska ikke helt selv jeg. Har du link til annonse..? Lenke til kommentar
FrkFryd Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 hehe ja, jeg huska ikke helt selv jeg.Har du link til annonse..? 9063509[/snapback] Nei dessverre.. den er ikke lagt ut for salg ennå Lenke til kommentar
storkers Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 SUV'er som Landcruiser, Patrol, Pajero o.l. ligger veldig høyt i pris i forhold til "kassebilene", så da må du evt. ta til takke med en eldre modell. 9049687[/snapback] ikke får og skifte tema eller noe men, når ble Landcruiser, Patrol, Pajero suv`er det lurer nå jeg på. Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 SUV'er som Landcruiser, Patrol, Pajero o.l. ligger veldig høyt i pris i forhold til "kassebilene", så da må du evt. ta til takke med en eldre modell. 9049687[/snapback] ikke får og skifte tema eller noe men, når ble Landcruiser, Patrol, Pajero suv`er det lurer nå jeg på. 9063601[/snapback] Aldri, SUVér er bilige etterligninger. Ett tips Toyota 4 runner V6 er fryktelig billig for tiden, det er egentlig ikke så rart for de sluker bensin. Det tøffeste alternativet ser jeg at ikke er nevnt i denne tråden og det er uten tvil Toyota Land Cruiser fra 70/80 tallet lang utgave, med sperrer og vinsj. det er en grunn till at våre nye landsmen kjøper opp alt de kommer over av sånne og sender dem til Afrika. Men det ser ut som om trådstarter har funnet seg bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå