dilldall Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Hei og hopp.. Sikkert vært oppe noen ganger dette spørsmålet, men.. Jeg sitter på jobben med 2 stk 21" og kjører twin-view med 2560*1024 px. Det er jo rett og slett helt bortkastet og ønsker et kjermkort som er ok for å kunne kjøre med litt høyere oppløsning. (3200*1200 hadde jo vært snasent) Noen som kan anbefale hva jeg bør gå for? Har også en 19" stående her som ikke er i bruk. Er det andre enn Matrox som har mulighet for 3 skjermer? Egentlig ikke en nødvendighet, men det hadde vært litt fett Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 nvidia sine quadro kort? Kan vel ha opptil 4 skjermer på de. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 du har jo Matrox G450 Millenium som har støtte for too skjermer og Matrox Iphelia som har støtte for 3 skjermer. da du skal ha det til kontorbruk vil jeg anbefale et skjermkort fra Matrox da disse er markedsledende på 2d-grafikk (som er vanligst i kontorlandskap) Lenke til kommentar
AVF_Kokken Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 nvidia sine quadro kort? Kan vel ha opptil 4 skjermer på de. Javel, 4 skjermer ? Jeg finner kun skjermkort med twinview - Har du en link ? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 nvidia sine quadro kort? Kan vel ha opptil 4 skjermer på de. Javel, 4 skjermer ? Jeg finner kun skjermkort med twinview - Har du en link ? http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=quadro4 Lenke til kommentar
TRS Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Matrox Iphelia? det nytt eller bare en skrivefeil for Parhelia?? (bare lurer) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 er nok bare atter en trykkleif Lenke til kommentar
TRS Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 ok bare lurte (kan ikke sjekke matrox.com her av en eller annen grun ) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Det er jo også mulig å bruke både et vanlig dual-skjermkort(AGP) + et enkelt eller dobbelt PCI-skjermkort. Til et dual-oppsett (AGP) så kan du bruke nærmest hva som helst av skjerkort. De takler vel alle sammen (?) 2048x1536 på begge skjermene. For tiden er det vel Radeon-serien som gir best bildekvalitet pga et gode RAMDAC'er. Til en tredje og evt 4 skjerm kan du bruke et PCI-kort. Matrox Parhelia, kan ikke bruke 3 stk CRT-skjermer samtidig, kun 2 CRT og 1 LCD. Lenke til kommentar
dilldall Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Ikke? ser sånn ut her i allefall: http://matrox.com/mga/products/parhelia/home.cfm Så er det bare å snakke pent med mannen som har pengene... Takk for hjelpen folks [/b] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå