zicoz Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hei, har hatt en sliten LCD skjerm i ett par år nå, men nå ser det ut til at ha tatt kvelden, så jeg er på jakt etter en ny skjerm som skal brukes til surfing og litt spilling, gjerne en widescreen 20-22" og ikke over 2500kr. Ser at Samsungen er svært populær, men jeg synest også at BengQ sin 22" til 250kr mer frister endel, er Samsungen såpass mye bedre at jeg burde gå for den selv om den er 2" mindre, eller er ikke forskjellen noe å skrive hjem om? Samsung BengQ Eventuelt andre skjermer jeg bør se på? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 asus m2221u ^^ hehe kosta 3300 kr før nå har den gått ned til 2500 -22" -dvi og vga utgang -ms - innebygde høytallere på hele 0,25 watt(eller hva det nå var igjen) hehe Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Den BenQ skjermen hos Elkjøp er uten DVI, det er ett must på skjerm idag. Klarere farger, bildene blir noe bedre. Du finner en BenQ som koster samme, men med DVI og HDMI. Her finner du den, NetShop kjører tilbud på denne nå. Jeg har denne selv, og jeg er fornøyd med den, fine farger, skarpe bilder, null etterslep og fremfor alt en stor skjerm! ~ Mortis360 Endret 11. juli 2007 av Mortis360 Lenke til kommentar
Kjeksmannen Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) jeg synes dere burde fokusere på selve skjermene å finne en bra/billig skjerm... elkjøp har noen ganger dyre ting iforhold til andre butikker og kan også har bra priser! jeg leter også etter skjerm men den burde være på 22'' eller mer, jeg kan IKKE ha 20'' Endret 13. juli 2007 av cybely Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 asus mw221u 22" -2ms -gode innstillinger osv^^ - innebygde høytallere på 0,25-2w(ikke vet jeg) Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg har da slettet ikke mindre enn 16 poster som ikke har en pøkk med trådstartes spørsmål å gjøre. Kom med anbefaling av skjermer eller finn på noe annet er dere snille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå