Gå til innhold

Ny LCD skjerm

zicoz

Anbefalte innlegg

Hei, har hatt en sliten LCD skjerm i ett par år nå, men nå ser det ut til at ha tatt kvelden, så jeg er på jakt etter en ny skjerm som skal brukes til surfing og litt spilling, gjerne en widescreen 20-22" og ikke over 2500kr. Ser at Samsungen er svært populær, men jeg synest også at BengQ sin 22" til 250kr mer frister endel, er Samsungen såpass mye bedre at jeg burde gå for den selv om den er 2" mindre, eller er ikke forskjellen noe å skrive hjem om?

Samsung

BengQ

Eventuelt andre skjermer jeg bør se på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den BenQ skjermen hos Elkjøp er uten DVI, det er ett must på skjerm idag. Klarere farger, bildene blir noe bedre. Du finner en BenQ som koster samme, men med DVI og HDMI. Her finner du den, NetShop kjører tilbud på denne nå. Jeg har denne selv, og jeg er fornøyd med den, fine farger, skarpe bilder, null etterslep og fremfor alt en stor skjerm! :thumbup:

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar

jeg synes dere burde fokusere på selve skjermene å finne en bra/billig skjerm...

elkjøp har noen ganger dyre ting iforhold til andre butikker og kan også har bra priser!

jeg leter også etter skjerm men den burde være på 22'' eller mer, jeg kan IKKE ha 20'' :D

Endret av cybely
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...