Mafo Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Operatøren Sprint skal sponse en ny løsning som gjør at du kan laste ned gratis musikk - helt lovlig. Les mer Lenke til kommentar
thadon Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Det skal heller ikke være mulig å fjerne reklamen fra filene. Det er da ikke noe problem Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 uansett: Genialt. Bra at bransjen endelig ser muligeter i stedet for begrensninger! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Sånn rent bortsett fra at de færreste går og glaner på musikkspilleren sin hele tiden, var jo dette en feiende flott ide. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Bli en lovlig pirat Er ikke dette en selvmotsigelse? Enten er det lovlig eller så er det piratkopiert... Det skal heller ikke være mulig å fjerne reklamen fra filene. Hehe. Det tror jeg som jeg vil om. Hittil finnes det ikke en eneste kopisperre som er umulig å bryte. Ellers så holder tydeligvis platebransen fortsatt lovnaden om å levere dårligere produkter enn det piratene gjør. Reklame gjør produktet dårligere enn om det var uten reklame. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Sånn rent bortsett fra at de færreste går og glaner på musikkspilleren sin hele tiden, var jo dette en feiende flott ide. 9050077[/snapback] Sant nok. Men hvis jeg gjør dette vil det føles som å bytte ut sabelen min med en trestokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg