ICE76 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Lurer på om det er noen der ute som kan gi meg ett tips om ett godt overvåkings program som kan ligge i bakgrunnen og vise meg hvor stor del av nett linja mi jeg bruker. Slik at når jeg føler nettet går veldig tregt, kan jeg med letthet se om det er meg som belaster masse eller om det er ytre faktorer som begrenser hastigheten. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Netlimiter er glimrende til dette, så lenge du skal kun overvåke alt som inn og ut av en spesifikk maskin, den kan ikke overvåke andre maskiner i nettverket. -Stigma Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Jeg har god erfaring med DU Super Controller. Endret 11. juli 2007 av Sk8on Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg kan ikke leve uten Du meter. Det er bare et helt ypperlig program, krever ikke mye av maskinen og gjør jobben stabilt og bra. Anbefales! Du meter finner du her: http://www.dumeter.com/ Lenke til kommentar
jocke Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Anbefaler også DU Meter på det varmeste! Mer genialt og lite resurskrevende program skal du lete lenge etter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå