sjbnil Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 For en stund siden tok vi med oss noen venner med unge på tur. Monterte opp et barnesete bak og satte foreldrene sammen med ungen. I løpet av turen finner ungen ut at han er sulten, hvorpå moren forer han med en banan. Dagen etter, når sete og alt er tatt ut, ser jeg at en blaut klatt med banan ligger klint i setet. Bilen er spik ny, og jeg kjenner at dette gjør meg så irritert at jeg vurderer å ikke få egne unger noensinne. Får ikke bort bananflekken bare ved å vaske med vann. Er det noen kjerringråd ute og går for å bli kvitt den? Eller må den rett og slett inn for rens hos proffer? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 vannish flekkfjerner^^ eller hva den heter:p funker i følge kompisen min på 15 år morra hans bruker den Lenke til kommentar
Torz Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Bruk salmiakkvann. Kjøp en flaske salmiakk, ha litt oppi en bøtte lunkent vann og vri opp en ren klut. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Bruk salmiakkvann. Kjøp en flaske salmiakk, ha litt oppi en bøtte lunkent vann og vri opp en ren klut. 9049321[/snapback] også får du deilig salmiakk lukt:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå