Idiss Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Skjekk dette: http://hw.metku.net/rottaflekti/index_eng.html En finsk oppfinner har mekka en kald mus hehe. Lenke til kommentar
Cooler Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Jeg for min del liker når musa er varm og god :smile: Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Tror ikke jeg vil begynne å mekke på min vakre Logitech dual optical ! Hva er dessuten poenget med en kald mus? ! Svetter du så mye på hendene? :grin: Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Enkelte mennesker svetter jo endel på henda... Uansett, vurderer nesten å modde mine to identiske MS-museklumper... Bare for å ha det gjort, liksom... Lenke til kommentar
techz Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 jeg syns det der så jævli genialt ut.. skal jeg prøve med en gammal dritt mus og om det funker så ja :wink: Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Tenk hvor ekkelt det er å skrive etter å ha brukt musa. Alle har vel vært kalle som f*** på fingrene og satt seg foran PC-en for å skrive noe? Funker like dårlig hver gang :wink: Lenke til kommentar
Idiss Skrevet 30. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2001 Hadde vært kuult med litt lys inni der også, DET hadde vekket oppmerksomhet på LAN:-) Lenke til kommentar
xthal Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 hvis han bare kunne mekka ei VARM mus så hadde det vert greit da, hater å fryse på fingrene! :razz: Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Idiss: har sett det før, led`s festa i plastdekselet på musa, var en guide - men jeg husker selvfølgelig ikke hvor Leit litt rundt, så finner du den nok :wink: Lenke til kommentar
RoSoka Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 dere må jo sjønne at man må ha en slik mus når man er på "fine-jentesider"...når man bruker musen mye...kulen blir jo seff varm....:smile: at ikke jeg har tenkt på det før.... Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Jeg har nettop modifisert min Logitech mus med leds inni..... Den blei J**LIG kul..... På den ene knappen lyser det rødt ut av hullene, på den andre knappen orange. Rett over Logitech-logoen har jeg fire hull med grønn. Rundt alle kantene er det hul som ikke er borret helt igjennom. Det er også "halvferdige" hull på midten over hele ryggen på musa. Anbefalning: Luft er ikke så nøye. LEDs er MYE viktigere. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 |_Cisco_|: har du digitalt kamera/webkamera? Hvor fant du guide til det? (eller mekka du selv? :wink: ) Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Dette fiksa jeg selv. Jeg tok LEDs fra gamle AT-kabinetter siden de ofte er breie (dekker over stort område) Ett av hullene på ryggen kommer det lys ut av. Jeg har dessverre ikke digitalkamera eller webkamera, men jeg tenkte kansje å legge ut guide for dette. Av andre prosjekter jeg har gående kan man trekke inn 19" server-tower, tastatur-modding, skjermkjøling (fordi ingen andre har det.) Dette kommer på sida mi en gang i tida. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Quote: On 2001-12-31 19:04, |_Cisco_| skrev:skjermkjøling (fordi ingen andre har det.) 3dfxcool har solgt en skjermvifte i lang tid nå, sorry :wink: Lenke til kommentar
arnter Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Siden skjermkjøling ble nevnt, er det noen som har opplevd at skjermen er så varm oppå at du brenner deg hvis du legger handa der? min er det hele tiden, frykter at det er så mye støv i den at den ikke får nåk ventilasjon igjennom hullene(er 5 år gammel). Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Det er en slik skjerm jeg tenkte å kjøle..... Lenke til kommentar
K4F Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 putte på ei vifte på skjermen gjorde ejg for et år siden, hadde en 17" som levde på sine siste dager (og sitt eget liv for den slags skyld) med vifte på så varte den ca 6mndr extra hm modde musa med leds det må jeg bare gjøre hvordan fikk du strøm til de ledsa ? hmz fant en guide her, skal teste det ut når jeg kommer jeg igjen http://hw.metku.net/logomouse/index_eng.html _________________ T-bird 1200mhz 266fsb Msi K7T Turbo special edition Asus Gf2 GTS 32 mb V7700 dølux oc 256400 384 mb Apacer ram... 12x samsung Samtron 19" [ Denne Melding var redigert av: K4F på 2002-01-02 14:43 ] Lenke til kommentar
Valdemar Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Quote: On 2002-01-01 16:07 arnter skrev: min er det hele tiden, frykter at det er så mye støv i den at den ikke får nåk ventilasjon igjennom hullene(er 5 år gammel). Hvorfor ikke bare åpne skermen og blåse den ren??? Men la skjermen stå uten strøm i 24 timer, ellers kan du ødelegge den.:wink: Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Quote: On 2002-01-03 18:48, Valdemar skrev:Quote:On 2002-01-01 16:07 arnter skrev:Hvorfor ikke bare åpne skermen og blåse den ren???Men la skjermen stå uten strøm i 24 timer, ellers kan du ødelegge den.:wink: ...eller du kan ødlegge deg selv...:wink: _________________ [ Denne Melding var redigert av: SpACEmaN på 2002-01-09 18:29 ] Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 hehe Skal må til for å la PC'en stå i ro i 24 timer uansett... Jeg har vært uten PC i 4 dager nå og sliter allerede... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå