Gå til innhold

Bildekritikk: Glødende stolpe


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke Picasaweb som skal legge bildet ut, men du. Jeg må innrømme at jeg litt lei av at flere og flere hotlinker til bildene sine. Det er unødvendig for de fleste, siden du har mer enn nok lagringsplass i din konto her på akam til å legge ut bilder for mange år fremover. Jeg har fremdeles plass igjen etter til sammen nesten 200 bilder i mine forskjellige poster. Hotlinking betyr ofte ventetid for oss som skal se bildene, noe som kan irritere inn i mellom.

Det siste er nå ikke så viktig, men det er uansett mye greiere for alle hvis man legger bildene inn som vedlegg, slik de fleste her gjør.

Lenke til kommentar

Tja, støy er det, men ikke for mye til et slik kunstnerisk bilde. Dette er jo ikke et dokumetarisk naturbilde, men et kunstbilde som til en viss grad abstraherer motivet.

Det er litt kaos, med det er en god idè. Det kunne nok vært mer spennende, men spillet i linjene er ganske fengslende. Du har vært heldig med fargetonene i himmelen, og siluetten skaper et skarpt, grafisk uttrykk. Jeg synes likevel det ikke er slående nok til å bli skikkelig interessant, men idèen er god. Delvis godkjent p.gr. av selve idèen, og et motiv som de fleste bare ville passert, uten å ofre det en tanke. Jeg har selv forsøkt meg på samme motiv mange ganger, uten å lykkes.

Lenke til kommentar
du har mer enn nok lagringsplass i din konto her på akam til å legge ut bilder for mange år fremover.

9052119[/snapback]

 

Du får unnskylde en noob, men jeg gikk via den linken i "retningslinjer ... tråden", men kunne ikke for mitt bare liv finne noen plass jeg kunne laste opp noe som helst.

:dontgetit:

Lenke til kommentar

Det var da merkelig. Jeg var totalt noob på internett da jeg begynte her, men jeg kunne ikke overse det som står nederst på siden når man oppretter en tråd. Der står det Vedlegg, og man klikker på knappen der det står "Bla gjennom". Så browser man sin egen disk etter bildet og klikker på "åpne". Deretter klikker du bare på "Legg til dette vedlegget", og poster innlegget ditt.

Det er veldig enkelt hvis du bare gidder å lese det som står med stor print på siden. Det er jo ikke så kompisert interfase på dette forumet.

Lenke til kommentar
Det var da merkelig. Jeg var totalt noob på internett da jeg begynte her, men jeg kunne ikke overse det som står nederst på siden når man oppretter en tråd. Der står det Vedlegg, og man klikker på knappen der det står "Bla gjennom". Så browser man sin egen disk etter bildet og klikker på "åpne". Deretter klikker du bare på "Legg til dette vedlegget", og poster innlegget ditt.

Det er veldig enkelt hvis du bare gidder å lese det som står med stor print på siden. Det er jo ikke så kompisert interfase på dette forumet.

9052419[/snapback]

 

 

Å sånn ja. Jeg ble nok forvirra av det som sto i retningslinjer jeg da vet du.

 

Quote:

 

Har du ikke et sted du kan legge ut bilder, kan du gjøre dette her:

 

http://galleriet.akam.no/bildekritikk

 

 

Tester:

post-21788-1184167623_thumb.jpg

 

 

EDIT: skulle du sett :D Takk for hjelpen begge to :)

Endret av theSaint
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...