Gaby Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hei! Jeg bruker Thunderbird som min epostklient og er kjempefornøyd. Men greia er at på jobben har vi Outlook og hvis man minimerer den så legger den seg ned i "System Tray" og ikke "Task Bar". Utrolig kjekt. Så hvis man får mail så dukker det opp en liten rute nede i hjørnet som forteller deg det. Vet noen her om det samme er mulig med Thunderbird og hvordan jeg evt gjør dette? Mvh Frode Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 http://www.google.no/search?q=minimize+thunderbird+to+tray Så enkelt. Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Hjertlig! Prøver når jeg kommer hjem fra jobben Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) direktelink hos mozilla. også kan du ved hjelp av tools -> account settings -> server settings. sette thunderbird til å motta nye mailer hvert minutt eller annenhvert minutt. (gjøres da på alle kontoene.) Endret 11. juli 2007 av hernil Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Det her var gull! Akkurat det jeg var på utkikk etter Danke sehr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå