Gå til innhold

Hvor får jeg best rente?

Sherra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vurderer Ya-bank. Er det best? Koster det noe å ha nettbank hos for eksempel Skandiabanken?

9047807[/snapback]

SkandiaBankens nettbank er gratis. Det koster når du ønsker å ha kort, men dette kan du velge etter at du har opprettet kundeforhold.

Lenke til kommentar
Men hvis man har både sparekonto og brukskonto, kan nok Landkreditt komme bedre ut.

Hvis det er i forhold til Bank2 du mener så kan høyrentekontoen brukes som brukskonto, bortsett fra til kort. På kortkontoen er renten veldig lav, men på den andre siden får man gratis VISA-kort, og så lenge man har mye penger på sparekontoen er det ikke viktig for Bank2 at man har de 15000 de i utgangspunktet krever på kortkontoen.

Jeg har brukt Bank2 i et halvt år, og er veldig godt fornøyd. Jeg byttet fra Skandiabanken fordi det etter mitt syn altfor ofte er problemer med å logge inn hos Skandiabanken om kvelden, og renten er mye høyere hos Bank2. Den eneste utgiften jeg har hatt hos Bank2 er 100 kroner for kodekalkulatoren. Det koster 30 kr for utenlandsbetaling, men i følge anslagene jeg får oppgitt får man mye bedre kurs hos Bank2. Det går opp i opp ved i underkant av 2800 kr.

Lenke til kommentar
Men hvis man har både sparekonto og brukskonto, kan nok Landkreditt komme bedre ut.

Hvis det er i forhold til Bank2 du mener så kan høyrentekontoen brukes som brukskonto, bortsett fra til kort. På kortkontoen er renten veldig lav, men på den andre siden får man gratis VISA-kort, og så lenge man har mye penger på sparekontoen er det ikke viktig for Bank2 at man har de 15000 de i utgangspunktet krever på kortkontoen.

Jeg har brukt Bank2 i et halvt år, og er veldig godt fornøyd. Jeg byttet fra Skandiabanken fordi det etter mitt syn altfor ofte er problemer med å logge inn hos Skandiabanken om kvelden, og renten er mye høyere hos Bank2. Den eneste utgiften jeg har hatt hos Bank2 er 100 kroner for kodekalkulatoren. Det koster 30 kr for utenlandsbetaling, men i følge anslagene jeg får oppgitt får man mye bedre kurs hos Bank2. Det går opp i opp ved i underkant av 2800 kr.

9051105[/snapback]

Er det bra nattbank hos Bank2? Er det gratis å opprette konto og nettbank?

Jeg har Skandiabanken nå, og vurderer å flytte sparepengene over til Bank2. Er det da gratis å overføre mellom disse to bankene? Og hva er forskjellen på sparekonto og plasseringskonto hos Bank2? Jeg ser at det kun er plasseringskontoen som gir god rente...

Ble mange spørsmål her :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...