floolf Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Bruksområde: Til å ringe med OG dessuten vil den bli brukt av noen som ofte er aktiv utenfor hjemmets lune vrede og som trenger å notere av og til. Pris: Øvre grense er noe varierende, da jeg jo kan gå for abonnement også; la oss si ca 2 høvdinger om tlf er subsidiert. Abonnement: Må være i Netcoms nett; de har best dekning der jeg er. Merke: Foretrekker Nokia eller SE. Klasse: "Musikk, sport og Business" er nok slik jeg vil klassifisere hva jeg tror jeg trenger - i prioritert rekkefølge. Form: Format - Gjerne en "skyvert", men er åpen for andre former Vekt - Ikke så viktig. Skjerm: Vil gjerne ha en dugelig størrelse på skjermen, med en styrke og oppløsning som duger i sola, so to speak. Andre funksjoner: (Hva som er viktig for meg) EDGE - Nei UTMS (3G) - Nei HSDPA (Super-3G) - Nei Wi-Fi (WLAN) - Nei Infrarød - Nei Bluetooth - Ja. Helst a2dp, pga. trådløst headset GPS - Nei Radio - Ja Minnekortstøtte - Ja. Skikkelig størrelse Kamera - Nei, ikke så lenge det er bedre enn 0.3mp ... Kalender - Mer avansert enn 6230, og jeg blir fornøyd. E-mail - Ja, gjerne det egentlig. Batteritid: Viktig Ellers: Usb virker som en fin ting, og jeg har lagt merke til at også nokia nå har begynt å implementere det. Den bør ikke være treig, jeg får angst og pusteproblemer av å måtte vente på reaksjon fra teknologi. I det siste har jeg nemlig sett meg blind på utvalget av mobiltelefoner, og jeg aner nesten ikke hva jeg skal velge. Så jeg håper virkelig noen med litt oversikt gidder å ta seg tid til å kaste noen gode tips i min retning Endret 10. juli 2007 av floolf Lenke til kommentar
floolf Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Og det som jeg havna på, og som jeg føler endte opp nærmest hva jeg vil ha fra en mobil: SE W580i Så får jeg bare håpe den faktisk kommer i slutten av denne måneden da. Det kunne ha blitt 6500 slide fra nokia om jeg hadde hatt mer penger, og tid til å vente. Lykke til til alle andre der ute som sitter og leser alt for mye om alt for mange forskjellige telefoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå