Gå til innhold

Få ditt eget navn på fotballskoene? Hvor?

Dj_vanvik

Anbefalte innlegg

Heisann, lurer på om det er noen steder hvor jeg kan få mitt egen navn på fotballskoene. Har sett Miadidas.. men tenkte og ha navnet på Vapor skoene mine :D Noen som vet evnt hvor jeg kan få fikset dette? Gidder ikke bestille nye osv osv.

Takker for seriøse svar :)

Mvh Robin

Endret av Dj_vanvik
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Heisann, lurer på om det er noen steder hvor jeg kan få mitt egen navn på fotballskoene. Har sett Miadidas.. men tenkte og ha navnet på Vapor skoene mine :D Noen som vet evnt hvor jeg kan få fikset dette? Gidder ikke bestille nye osv osv.

Takker for seriøse svar :)

Mvh Robin

Du kan jo gå på www.nikefootball.com

og så gå på Nike ID

Lenke til kommentar
Eneste jeg kan komme på er torshov i oslo, men vet ikke om de syr på allerede kjøpte sko.

Hvis du derimot finner ut at du skal kjøpe nye, vil jeg anbefale prodirectsoccer.com, så har meget godt utvalg på sko, og god service.

akkurat på prodirectsoccer.com

tror dere man må betale toll elns? en venn av meg måtte betale 800 (?) og en annen venn måtte ikke betale noe :S

Lenke til kommentar

tror dere man må betale toll elns? en venn av meg måtte betale 800 (?) og en annen venn måtte ikke betale noe :S

Når varen koster mer enn NOK 200,- (etter tollvesenets valutakurser) må du betale moms av vareverdien med tillegg av frakt. I tillegg kommer tollbehandlingsgebyr. Om det er toll i tillegg på fottballsko vet jeg ikke (klær har ofte toll), men det kan du sjekke på www.toll.no.

Lenke til kommentar
Eneste jeg kan komme på er torshov i oslo, men vet ikke om de syr på allerede kjøpte sko.

Hvis du derimot finner ut at du skal kjøpe nye, vil jeg anbefale prodirectsoccer.com, så har meget godt utvalg på sko, og god service.

Ha det som gave, 0 toll ;)

F.eks mamma din sitt navn, til deg

Lenke til kommentar

Ha det som gave, 0 toll ;)

F.eks mamma din sitt navn, til deg

Kommer toll, moms, frakt og porto for å kjøpe noen fotballsko på den siden!? Mamma bekymrer seg så gale.. Noen som kan skrive under på at det er trygt å bestille der fra?

Lenke til kommentar
Trygt er det ja.

Regn med å betal ca 300 når det kommer på døra, for et par sko. Er du heldig slipper du unna, men normalt er det rundt det du må betale.

Visst jeg skal kjøpe tre par sko til ca 750 norske kroner per stk, hvor mye må jeg kanskje betale i frakt , toll, moms osv da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...