Dj_vanvik Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Heisann, lurer på om det er noen steder hvor jeg kan få mitt egen navn på fotballskoene. Har sett Miadidas.. men tenkte og ha navnet på Vapor skoene mine Noen som vet evnt hvor jeg kan få fikset dette? Gidder ikke bestille nye osv osv. Takker for seriøse svar Mvh Robin Endret 10. juli 2007 av Dj_vanvik Lenke til kommentar
Viksand Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Heisann, lurer på om det er noen steder hvor jeg kan få mitt egen navn på fotballskoene. Har sett Miadidas.. men tenkte og ha navnet på Vapor skoene mine Noen som vet evnt hvor jeg kan få fikset dette? Gidder ikke bestille nye osv osv. Takker for seriøse svar Mvh Robin Du kan jo gå på www.nikefootball.com og så gå på Nike ID Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Eneste jeg kan komme på er torshov i oslo, men vet ikke om de syr på allerede kjøpte sko. Hvis du derimot finner ut at du skal kjøpe nye, vil jeg anbefale prodirectsoccer.com, så har meget godt utvalg på sko, og god service. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Eneste jeg kan komme på er torshov i oslo, men vet ikke om de syr på allerede kjøpte sko.Hvis du derimot finner ut at du skal kjøpe nye, vil jeg anbefale prodirectsoccer.com, så har meget godt utvalg på sko, og god service. akkurat på prodirectsoccer.com tror dere man må betale toll elns? en venn av meg måtte betale 800 (?) og en annen venn måtte ikke betale noe :S Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 akkurat på prodirectsoccer.com tror dere man må betale toll elns? en venn av meg måtte betale 800 (?) og en annen venn måtte ikke betale noe :S Når varen koster mer enn NOK 200,- (etter tollvesenets valutakurser) må du betale moms av vareverdien med tillegg av frakt. I tillegg kommer tollbehandlingsgebyr. Om det er toll i tillegg på fottballsko vet jeg ikke (klær har ofte toll), men det kan du sjekke på www.toll.no. Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Eneste jeg kan komme på er torshov i oslo, men vet ikke om de syr på allerede kjøpte sko.Hvis du derimot finner ut at du skal kjøpe nye, vil jeg anbefale prodirectsoccer.com, så har meget godt utvalg på sko, og god service. akkurat på prodirectsoccer.com tror dere man må betale toll elns? en venn av meg måtte betale 800 (?) og en annen venn måtte ikke betale noe :S Ha det som gave, 0 toll F.eks mamma din sitt navn, til deg Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Eneste jeg kan komme på er torshov i oslo, men vet ikke om de syr på allerede kjøpte sko.Hvis du derimot finner ut at du skal kjøpe nye, vil jeg anbefale prodirectsoccer.com, så har meget godt utvalg på sko, og god service. akkurat på prodirectsoccer.com tror dere man må betale toll elns? en venn av meg måtte betale 800 (?) og en annen venn måtte ikke betale noe :S Ha det som gave, 0 toll F.eks mamma din sitt navn, til deg Kommer toll, moms, frakt og porto for å kjøpe noen fotballsko på den siden!? Mamma bekymrer seg så gale.. Noen som kan skrive under på at det er trygt å bestille der fra? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Trygt er det ja. Regn med å betal ca 300 når det kommer på døra, for et par sko. Er du heldig slipper du unna, men normalt er det rundt det du må betale. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Trygt er det ja.Regn med å betal ca 300 når det kommer på døra, for et par sko. Er du heldig slipper du unna, men normalt er det rundt det du må betale. Visst jeg skal kjøpe tre par sko til ca 750 norske kroner per stk, hvor mye må jeg kanskje betale i frakt , toll, moms osv da? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Da kan du vel i teorien måtte betale opp til 1k, men om det stemmer vet jeg ikke, har aldri betalt for 3. Dog betalte jeg bare 400 når jeg bestilte 2 par. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Sko skal være toll-fritt. Står det i norsk lov Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Men det spørs om det er gjort noen endringer på det.. Ser det har vært oppe i fotballsko-tråden et par ganger, men artiklene er jo flere år gamle, helt fra 2005, og lover kan vel endres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå