Odyssevs Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Har problemer med å connecte til LAN servere på enkelte spill. Jeg finner LAN serveren, men kan ikke connecte inn til spill serveren, ingen av de andre her på LANet har dette problemet. Dette gjelder foreksempel, Risk II og Company of heroes. Jeg har da Windows XP Professional, og tror resten av oss har XP Home. Vi har alle de samme LAN instillingene. Protocoler osv, hvis det har noe å si, og vi ligger alle i samme arbeidsgruppe MSHOME. Har disse i LAN Properties: Client for Microsoft Networks File and printer Sharing for Microsoft Networks QoS Packet Scheduler Microsoft TCP/IP Version 6 NWLink NetBIOS NWLink IPX/SPX/NetBIOS Compatible Transport Proto.. Internet Protocol (TCP/IP) Har på Obtain IP address automatically slik alle de andre har. Er kobla til en switch med kabel som er kobla til en 3COM ruter. Har prøvd å slå av brannmur, og det har også de andre forsøkt. Er det noen som kan hjelpe meg? Det er veldig plagsomt at vi ikke kan spille de spillene vi har lyst til når vi først har LAN. Endret 10. juli 2007 av Odyssevs Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Merkelig. Jeg antar internet fungerer som vanlige ellers? Alt av brannmurer er skrudd av? Norton har også noe "WormProtection" i tillegg som kan blokkere enkelte programmer. Hvilken feilmelding gir spillet? Timeout? Lenke til kommentar
Odyssevs Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Merkelig. Jeg antar internet fungerer som vanlige ellers? Alt av brannmurer er skrudd av? Norton har også noe "WormProtection" i tillegg som kan blokkere enkelte programmer. Hvilken feilmelding gir spillet? Timeout? 9047752[/snapback] Ja, internett fungerer fint. Ja, alt av brannmur er skrudd av. Har ikke noe Norton på pcen heller. Spillet gir ikke alltid feil melding, men når den gjør så står det "Could not connect to all players", når den ikke gir feil melding så forsetter den bare å prøve å connecte til serveren i en evighet, selve spillet crasher ikke. Kan enkelt slå det av ved hjelp av CTRL , ALT, DEL. Foresten så kommer dem inn på mine delte filer og kan enkelt hente filer fra pcen min. Endret 10. juli 2007 av Odyssevs Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Server og klient er samme versjon? Må bare si, at dette var et merkelig problem. Lenke til kommentar
Odyssevs Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Server og klient er samme versjon? Må bare si, at dette var et merkelig problem. 9047782[/snapback] Vi har samme versjon på spillet, hvis det var det du mente. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg er tom for ideer, veldig veldig merkelig. Du kan jo seff kjøre windows update da. Og prøve LAN uten routeren. Lenke til kommentar
Odyssevs Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg er tom for ideer, veldig veldig merkelig. Du kan jo seff kjøre windows update da. Og prøve LAN uten routeren. 9047826[/snapback] Windows er helt up to date. ;p Og uten routeren går det nok ikke, d blir veeeldig komplisert. Men takk for at du prøvde. ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå