Ske1eton Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hei! Noen som vet hva årsaken til problemet med dette kortet kan være? Fungerer fint i windows inntil jeg innstallerer drivere (har prøvd de fra Nvidia til kortet og Omega drivere). Det som skjer når jeg legger inn drivere er at skjermen blir full av artifacts... Men er altså helt fint uten drivere... Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hei! Noen som vet hva årsaken til problemet med dette kortet kan være? Fungerer fint i windows inntil jeg innstallerer drivere (har prøvd de fra Nvidia til kortet og Omega drivere). Det som skjer når jeg legger inn drivere er at skjermen blir full av artifacts... Men er altså helt fint uten drivere... 9047408[/snapback] laster du ned driver for riktig os? heh Lenke til kommentar
Ske1eton Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Ja,lastet ned fra Nvidia, tror det var 94.20 for XP... Prøvde også Omegadrivere. Kanskje prøve med eldre drivere? Endret 11. juli 2007 av Ske1eton Lenke til kommentar
Troinndern Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Høres ut som at jeg har det samme problemet. Fullt av firkanter og snåle ting, men opplever det bare når jeg spiller. For eksempel spiller jeg gode gamle RTL ski jumping, og det virker nesten som om jeg hopper i en bakke, som jeg kan se, men at en annen bakke går på tvers av den første samtidig. Mulig det ikke er det samme problemet, og jeg vil ikke tro det er så vanskelig å fikse, men jeg har ikke peiling på hvordan. Fullversjon: fullversjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå