Snorre Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Problem solved! Koblet den til papps bærbare, så virket plutselig at igjen. Jeg har kjøpt meg en fin ny ekstern harddisk av typen Western Digital My Book Premium ES (koble til gjennom USB). Men nå når jeg koblet den til ville den ikke virke. Den virket tidligere idag, men nå gjør den det ikke. Når jeg kobler de til får jeg bare beskjed om at ukjent usb-enhet er koblet til. Den kommer ikke opp under enheter under Datamaskin (Min Datamaskin). har prøvvd med både Vista og XP nå. Det fulgte heller ikke drivere med harddisken da disse innstalleres automatisk. Jeg har prøvd å slå den av og på, trekke inn og ut usb-pluggen, men det hjelper ikke. Skal jeg prøve å dra ut strømkontakten også? Skulle jo ikke ha noe å si. Er viktig at jeg får den til å virke igjen. Har en del filer innpå jeg ikke har lyst til å miste. Prøvde å oppdatere drivere ved hjelp av Windows Enhetbehanlings automatiske driveroppdatering, men det hjalp ikke. Kan muligvis også ha gordt vondt verre. Edit: Etter enda en omstart vises nå harddisken og jeg kan gå inn på den. Men når jeg går inn på mappen er de tomme. Alikevel er 11.3 GB brukt, noe som var så mye filer som skulle være der. *Strange* Endret 10. juli 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 På min wd 500GB disk så lå driveren installert på disken, så se etter der. Men har du skjekket hos wd, om du kan finne en driver der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå