Tommyd Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Fikk melding fra ngt om at nettet til tilenor var fullt på min adresse, og derfor kan jeg inntill videre ikke få adsl fra dem.. Men jeg kan få det fra telenor, for de kan omdirigere nettet som de vil, og da er det plutselig ikke fullt lengre.. Kanskje det funker å bestille adsl fra telenor, ha det en måned eller noe sånnt, for deretter og bytte til ngt.. tror dere telenor kobler om nettet igjen da, sånn at det er fullt igjen?.. håper i alle fall ikke det.. Skal prøve:) Lenke til kommentar
svenna Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Du kan evt. bestille nytt tlf abonnement, så tvinges de til å omdirigere eller evt. oppgradere sentralen pga leveringsplikt. Er litt billigere enn å binde seg for 1. år og betale stor oppstartsavgift.. Lenke til kommentar
Mikkelsen Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Nå er det sånn at leverandører av ADSL monterer utstyr i en sentral. Dette utstyret har kapasitet til å ta x antall abonnenter. Når sentralen er "full" er det ADSL UTSTYRET i sentralen som må utvides. Ved tilkopling av flere telefon abonnement utvides ikke ADSL kapasiteten. Telenor og andre BGT har vært sitt utstyr, derfor er det mulig at det er ledig KAPASITET på Telenor`s utstyr og ikke på BGT`s og omvendt.... LYKKE TIL!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå