Etern1tyy Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste, håper dette var riktig, ellers flytt den takk kan man bruke hotmail & Gmail på thunderbird? og vil noen skrive en guide til å sette det opp? prøvde en gang men det var så avangsert at jeg bare ga opp... tusen takk Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Gmail er lekende lett. Gmail har allerede laget en guide: http://mail.google.com/support/bin/answer....8343&topic=1556 For å få til Hotmail må du bruke Webmail-plugin'en. Da laster du ned både Webmail- og Hotmail-pluginen, og installerer dem. Etter det er det kan det virke litt vanskelig. Det står noen guider på den Webmail-siden. Cluet er at du lage en konto som kobler seg til serveren localhost (istedetfor f.eks pop.googlemail.com), og legger hele mailadressen i brukernavn-feltet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Etern1tyy Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Gmail er lekende lett. Gmail har allerede laget en guide:http://mail.google.com/support/bin/answer....8343&topic=1556 For å få til Hotmail må du bruke Webmail-plugin'en. Da laster du ned både Webmail- og Hotmail-pluginen, og installerer dem. Etter det er det kan det virke litt vanskelig. Det står noen guider på den Webmail-siden. Cluet er at du lage en konto som kobler seg til serveren localhost (istedetfor f.eks pop.googlemail.com), og legger hele mailadressen i brukernavn-feltet. 9048198[/snapback] jo ser jo grei ut den tusen takk du Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 noen som får "negative vibes"-erroren i thunderbird med hotmail? det fungerte før, men har begynt å få denne erroren. jeg har oppdatert til nyeste extension-versjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå