SuBWoofeR Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Hei! Ved et random søk på youtube kom jeg over et lite klipp fra "dyra i dyreskogen / hjorteparken" og det fikk meg til å tenke tilbake da jeg satt i sofaen og fulgte med på serien, Jeg gikk ikke glipp av en episode. Det jeg tenkte, var om noen av dere vet/har tips om hvor jeg kan kjøpe sesonger med hjorteparken (norsk tale helst), gjerne på internett. Hadde vært litt morsomt å sett disse dyrene igjen på forhånd takk SuB#WoofeR Endret 10. juli 2007 av SuBWoofeR Lenke til kommentar
mrhaugland Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hei! Ved et random søk på youtube kom jeg over et lite klipp fra "dyra i dyreskogen / hjorteparken" og det fikk meg til å tenke tilbake da jeg satt i sofaen og fulgte med på serien, Jeg gikk ikke glipp av en episode. Det jeg tenkte, var om noen av dere vet/har tips om hvor jeg kan kjøpe sesonger med hjorteparken (norsk tale helst), gjerne på internett. Hadde vært litt morsomt å sett disse dyrene igjen på forhånd takk SuB#WoofeR Hiver meg på denne! Skulle gjerne hatt en kopi av alle sesongene, spiller ingen rolle i hvilket format. Betaler gjerne privatpersoner for en kopi av vhs f.eks. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Kan ikke hjelpe, men blir kanskje litt enklere om du/dere hadde postet på riktig sted: Guide for kjøp av DVD-filmer på nett, blir brukt til å finne filmer som kan være vanskelig å finne... Lenke til kommentar
radivx Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Tror aldri denne er sluppet på DVD. På Amazon.co.uk finnes det en del brukte orginal VHSer, går ut i fra de er på engelsk. Kanskje vi burde pushe litt på NRK for å få en re-release her Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 her er vertfall engelske versjonen http://www.amazon.co.uk/Animals-Farthing-W...s/dp/B00004CNL8 Lenke til kommentar
mrhaugland Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg fikk tak i (Med unntak av episode 1 av sesong 3). En torrentside hadde det nøvdendige, med norsk tale... Lenke til kommentar
louisita Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg fikk tak i (Med unntak av episode 1 av sesong 3). En torrentside hadde det nøvdendige, med norsk tale... På hvilken side da? Lenke til kommentar
WishYou Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 På hvilken side da? Hvis jeg skal gjette tipper jeg den norske skrutrekker-siden... Wish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå