theSaint Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Her er et par av mine favoritt solnedganger tatt med mitt nå avdøde Kodak DC4800 1. http://picasaweb.google.com/Steinar.Edvard...640697202516642 2. http://picasaweb.google.com/Steinar.Edvard...640680022647442 Nr. 2 er en crop av dette Kommentarer/kritikk mottas med takk Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Nydelige farger og greie komposisjoner, selv om solnedganger ikke er min favorittmat. Det er det med den berømte elgen osv. Likevel er det ganske greie varianter av genren. Det bildene beviser er at solnedganger kan tas med nesten ethvert kamera, fordi de stiller ikke særlig store krav til optikken, i og med at det nesten ikke finnes fine detaljer. Ps: Liker fremdeles ikke linker. Jeg mener at bildene skal legges ut her på siden, evt. hotlinkes til, slik at man slipper å åpne linken for å få et førsteinntrykk. Heldigvis var det ikke for mange bilder denne gang. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Har du redigert bilde Nr. 1? Det så høyst unaturlig ut, med så klare refleksjoner. Synes det var et pent bilde, men det var ikke så mye å sette øyet på, ganske kjedelig egentlig. Bilde Nr. 2 var ganske fancy, med med gresset som kommer opp, og trær som lager litt mer følelse av at man sitter der. Forskjellige skyer som fanger oppmerksomheten langt der bake. Lenke til kommentar
theSaint Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Har du redigert bilde Nr. 1? Det så høyst unaturlig ut, med så klare refleksjoner. Synes det var et pent bilde, men det var ikke så mye å sette øyet på, ganske kjedelig egentlig. 9046997[/snapback] Nei, Nr.1 er nøyaktig slik det ble tatt ved et lite vann ved Innlandsvegen i Nord Sverige. Synes selv det er pent, men er også enig i at utover å være pent så byr det ikke på så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå