Gå til innhold

Packard Bell fra Expert

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter bærbar PC. Har veldig lyst til å kjøpe ASUS M2400, men har også tenkt litt på kampanjen til Expert med Packard Bell iGO2443 CD siden denne tilsynelatende inneholder det meste av det jeg behøver til en billig penge(9990kr). Er det noe som har noen argumenter for og imot denne maskinen / merket?

Jeg skal bruke maskinen hovedsaklig til skolearbeid, men også til internett, mp3 og behandling av mine digitale bilder (ikke avansert).

Jeg må ha 256mb RAM 20gb hardisk, CD-ROM og floppy. Behøver i utgangspunktet ikke DVD/Brenner. Maskinen skal transporteres en del (fordel ASUS).

Alle tips mottas med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker vanligvis ikke å anbefale Mac, selv om det sikkert er bra har jeg ingen erfaringer med det og dermed et ganske tynt grunnlag for å uttale meg om det, men her virker det som en iBook for eksempel dekker ditt behov perfekt, både med tanke på pris og ytelse (litt annen måte å regne ytelse på en Mac, men tror en iBook ligger omtrent akkurat innenfor din spec.)

Uansett er det bare et tidsspørsmål før en Mac-fanatiker vil anbefale deg denne maskinen på det aller sterkeste (bare å se på andre tråder), det gjør de uansett :)

Det jeg prøver å si er at du kanskje bør vurdere en iBook. Har lyst på en selv, men VB .NET og Mac -> Dårlig kombinasjon.

Ellers har Dell ofte bra tilbud på Inspiron. En 2650 (se her) passer vel bra. Legg på noen kroner til 32 MB skjermkort og litt til så har du en helt ok maskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...