Herm Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Skal hjelpe søsteren min med kjøp av bærbar men kan veldig lite selv, så kan nok trenge litt hjelp. Budsjett er på maks 7000 men kan gjerne bli billigere PC skal brukes til internett, tekstbehandling/regneark, bildebehandling, musikk++ men ikke spill eller andre ting som krever bra grafikk. Har sett litt på disse: Asus F5R Dell 1501 Dell 6400 HP Pavilion dv6223 Acer 5103 Acer 5112 Acer 5612 Acer 5613 Aner ikke hva jeg skal gå for. Er det noen her jeg bør styre unna, og er det evt noen her som er veldig gode kjøp? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 - styr unna Asus, alt for dårlig service i Norge (noen ganger måtte vi sende maskiner til Nederland og det tok mange uker før vi har fått maskiner tilbake) - når det gjelder Dell, så hadde vi noen problemer med lyd/bilde i det siste (kjørte prosjektor + lyd). ellers så tror jeg at Dell kan vare en bra maskin. - Acer selger vi veldig lite av, så kan ikke si noe positivt/negativt HP er helt OK valg, se også på FujitsuSiemens og Toshiba maskiner, de har en del modeller som er helt OK. Lenke til kommentar
Sverigst Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 en grei pc til en veldig grei pris er jo acer 5613.. acer 5613 - Elprice du får veldig mye for pengene med denne pcen, og så lenge du ikke skal spille med den, så må jo dette ver en bra pc for deg. Lenke til kommentar
Herm Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Noen som vet hvordan acer er på batteri tid? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 En kompis av meg har en 5613 fra acer og er meget fornøyd, den vant testen på dinside.no så jeg vil naebfale den. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Inspiron 1501 kan og vurderes, fått gode kritikker i tester jeg har lest, om du velger den med 9-cellers batteri har den veldig god batterikapasitet (opptil 6 timer ved lett bruk). Lenke til kommentar
Rupal Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 acer 5613, åssen er det hvis man skal spille spill på den sånn i blant? IKke store krav, men f.eks Battlefield o.l., går det uten at det hakker? Trenger ikke å spille på høyeste oppløsning osv, men at det går an å spillle i ny og ne? Ser jo ellers at spesifikasjonene er ganske så fine! Lenke til kommentar
Sverigst Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 grafikk kortet er integrert, og det vil si at du trenger nesten ikke tenke på å spille battlefield... jeg ville ikke tro at det går an å spille det uten at det hakker, med et integrert grafikk-kortet. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Om du skal spille litt og stiller få krav til krav til grafikk så er inspiron 1501 litt bedre, den greier faktisk FEAR i lave oppløsninger med medium grafikk. Men glem spill som oblivion, prey etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå