Thomas Toget Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Ja... skal sette sammen dataen min no, men har problemer med å feste Zalman CNPS9700 på hovedkort/prosessor.. Eg har fulgt beskrivelsen her (flash-video) til punkt og prikke.. Problemet er at viften ikkje sitter godt nok fast selv om jeg har skrudd alle skruer helt til Eg kan snurre viften 3-4 mm mot venstre og høyre, dette kan då ikkje være meningen eller? Lenke til kommentar
Thomas Toget Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Gigabyte p35 ds4.. Skal prøve å bøye festearmen ganske kraftig i kveld, så får vi sjå om det går... Men er det andre som har montert denne viften? står den godt planta eller er den vinglete? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Ifølge testen til HW.no av denne viften skulle monteringen være ganske lett med unntak av socket 775 hvor du må ut med hovedkortet for å få festet kjøleren. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Er ikke det ganske vanlig at man får vridd kjølkeren såpass? Hovedkortet og festene der er på langt nær sterke nok til at en kjøleren står bom fast. Lenke til kommentar
Thomas Toget Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Er ikke det ganske vanlig at man får vridd kjølkeren såpass?Hovedkortet og festene der er på langt nær sterke nok til at en kjøleren står bom fast. 9109197[/snapback] Hmm.. Så det er vanlig altså? Eg har forsåvidt grei temperatur på cpuen då (25 grader idle), får satse på at det går bra :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Har samme kjøler som deg og jeg kan vri den bittelitt. Ingen problemer i det hele tatt. Dette er normalt. Jeg hadde hovedkortet ute da jeg monterte. Antar det er kjølepastaen som er såpass "glatt" (AS5). Når den stivner blir det nok vanskeliggere å rikke på den. Lenke til kommentar
Thomas Toget Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Har prøvd å vri på den seinere, og det er fortsatt mulig.. eg og brukte artic silver.. får satse på at det er normalt :-) Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg kan fortsatt vri på prosessorkjøleren min, på tross av at det er 2 år siden jeg monterte kjøleren, så regner med at det er normalt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Ja, men da er det rett og slett normalt. Så lenge det ikke går ut over kjøleegenskapene er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå