Sewero Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Leiter etter vifter fra komplett m/anbefalinger, trenger vifter til ett Apevia X-Qpack II, 2 innstallerte men tviler på at de holder mine mål, skal kjøpe alt ifra Komplett så sett litt på vifter fra de men vet jo ikke hvor store eller små vifter jeg trenger, noen som har det og kan si hvor store eller små viftene er? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 hei, i følge spec. fra produsenten så har du: 1 x 120mm blue UV LED fan at rear 1 x 80mm blue UV fan at front Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 hei,i følge spec. fra produsenten så har du: 1 x 120mm blue UV LED fan at rear 1 x 80mm blue UV fan at front 9049616[/snapback] Har du noe peil på om disse bråker mye? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 for å si det enkelt, så selvfølgelig 80mm vifte bråker mye mer enn 120mm. har ikke brukt Apevia X-Qpack II kabinetter, så vet jeg ikke hvor mye støy kan du få ved full belasting..... du kan prøve først, så kan du evt. kjøpe viftestyring til begge to, eller bytte disse ut med noen bedre hvis det støyer mer enn forventet..... se om du kan eksempelvis bytte den 80mm med 120mm, det kan vare fordel..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå