Gå til innhold

PS3 PAL priskutt på 17%

My2Cents

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Virkelig synd at prisfallet ikke gjaldt Europa også. Ville mye heller hatt prisfall istedenfor bundle...

Jeg venter nok med og kjøpe ps3 til den faller mer i pris og når jeg har fått meg selv en hd-tv slik at jeg kan nyte BR filmer :)

9067565[/snapback]

Så du mener det er en dorligere deal med bundel for 5399

https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f=75&t=796990&st=60

enn kun kunsolen til 5k? :roll: i såfall kan du få kjøpe min som er brukt noen få timer for 5k :p

Lenke til kommentar
Sier ikke det er en dårlig deal men det er jo ikke alle som er så interessert i det som er i bundelen da..

9067846[/snapback]

Men den prisen den hadde blitt satt ned til hadde nesten helt sikkert vert 5000. så hvis noen absolutt vil ha bare ps3`n uten noen ting så er det ikke være enn og selge den ene kontrollen og begge spilene. Tror ikke det skal være noe problem og selge det til over 400kr! ;) hvis noen får problemer med det skal jeg gladelig betale 400 for det jeg :innocent:

så jeg skjønner ikke hva folk klager for jeg ass! må da være mye bedere med bundelen til 5400?

Endret av Kennet_H
Lenke til kommentar
Sier ikke det er en dårlig deal men det er jo ikke alle som er så interessert i det som er i bundelen da..

9067846[/snapback]

Men den prisen den hadde blitt satt ned til hadde nesten helt sikkert vert 5000. så hvis noen absolutt vil ha bare ps3`n uten noen ting så er det ikke være enn og selge den ene kontrollen og begge spilene. Tror ikke det skal være noe problem og selge det til over 400kr! ;) hvis noen får problemer med det skal jeg gladelig betale 400 for det jeg :innocent:

så jeg skjønner ikke hva folk klager for jeg ass! må da være mye bedere med bundelen til 5400?

9068253[/snapback]

Men veiledene pris er 6k, noen seler den for 5.4k, det er fint, men det er jo ingen grunn til å anta at ingen ville solgt 5k-modellen for under veilende heller, om den faktisk kom.

AtW

Lenke til kommentar

9067846[/snapback]

9068253[/snapback]

Men veiledene pris er 6k, noen seler den for 5.4k, det er fint, men det er jo ingen grunn til å anta at ingen ville solgt 5k-modellen for under veilende heller, om den faktisk kom.

AtW

9068686[/snapback]

Det er jo forsovidt et godt poeng. men syntes fortsatt ikke det er noe grunn til og klage på pakka som ganske mange gjør ;)

Lenke til kommentar

Ang. $100 prisreduksjonen så kan det virke som om den bare var for å tømme lagrene for 60gb utgaven:

Last Friday, we heard conflicting reports regarding the fate of Sony's 60GB PlayStation 3, which recently dropped in price to $499. Sony Computer Entertainment Europe president David Reeves told GamesIndustry that 60GB consoles would disappear from store shelves forever by the end of the month, but a spokesman for Sony Computer Entertainment America later disavowed that statement in a message to the folks at Joystiq.

Well, Joystiq has now received a clarified statement from the same spokesman that confirms the $499 console's upcoming disappearance. The new statement reads, "The 60GB PS3 will be available in North America for $499 until supplies of that unit are depleted. We have ample inventory to meet the immediate needs of consumers in this territory for several months to come." In other words, the $499 PS3 may not disappear by the end of the month as Reeves stated, but don't expect it to stick around until it's time to do your Christmas shopping.

fra http://www.techreport.com/

Lenke til kommentar

9068686[/snapback]

Mao. en pris på 4400kr ville kanskje vært en realistisk pris.

Lenke til kommentar
Det pakketilbudet som Europa fikk, hvor får man kjøpt det? Jeg leste at det skulle komme til salg samma dag som det ble annonsert, men har enda ikke funnet noe verken i butikkhyllene eller online, noen tips?

9083162[/snapback]

600 kroner billigere hos Game. 5399,- kroner for eksakt samme pakke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...