spiderworm Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 siba.no har holdt en greit pris noen dager 5495.-kr, men ønsker at prisen kryper rett under fem tusen blank og er tilgjengelig i butikk. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Litt om samlepakken, http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=150958 9064615[/snapback] Skjønte ikke helt den "samlepakken"? Er det en special edition PS3 eller noe sånt eller? Eller er det bare en helt valig PS3 med to jalla-spill med på kjøpet? Edit: Ok, ser at det bare er VG som skriver piss. Er ingen samlepakke, men en startpakke... Endret 13. juli 2007 av Vice Lenke til kommentar
kilik Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Tror en del butikker er oppgitt over Sony nå. De hadde nok ventet priskutt nå. I tillegg må de vente helt til 1.august før pakken slippes. PS3-salget vil derfor gå svært dårlig fram til da med mindre de setter ned prisen selv. Med tanke på at billigversjonen skal fjernes fra det amerikanske markedet blir ikke forskjellen i hva du får for pengene så stor som før: PS3 80 GB + MotorStorm til $599 i USA PS3 60 GB + 2 spill + ekstra kontroll til $826 i Europa Endret 13. juli 2007 av kilik Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Litt om samlepakken, http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=150958 9064615[/snapback] Skjønte ikke helt den "samlepakken"? Er det en special edition PS3 eller noe sånt eller? Eller er det bare en helt valig PS3 med to jalla-spill med på kjøpet? Edit: Ok, ser at det bare er VG som skriver piss. Er ingen samlepakke, men en startpakke... 9064722[/snapback] Piss og piss ... PS3 blir relansert i en "starter pakke" med 2 spill og en ekstra håndkontroller til samme prisen av den gamle, altså ingen spesial utgave ala Collecters Edition eller noe sånt. Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Greit nok med en egen startpakke, men de kunne også holdt muligheten åpen for de som ikke ønsker noen av spillene og en ekstra kontroller. Altså starterpakken til 5999.-kr og en standard PS3 uten spill og ekstra håndkontroll til 4999.-kr. Venter nok muligens med å kjøpe til litt nærmere jul jeg, er først og fremst Ratchet & Clank Future: TOD jeg venter på. Kanskje ser PS3 markedet litt annerledes ut i nov/des. Bare passe på å holde seg unna elektronikkbutikker fra 1.august og frem til den tid Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 skuffa der gitt .. kjøper jeg heller uten .. motorstorm og Resistance intreserer meg i ræva:P Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Greit nok med en egen startpakke, men de kunne også holdt muligheten åpen for de som ikke ønsker noen av spillene og en ekstra kontroller. Altså starterpakken til 5999.-kr og en standard PS3 uten spill og ekstra håndkontroll til 4999.-kr. Venter nok muligens med å kjøpe til litt nærmere jul jeg, er først og fremst Ratchet & Clank Future: TOD jeg venter på. Kanskje ser PS3 markedet litt annerledes ut i nov/des. Bare passe på å holde seg unna elektronikkbutikker fra 1.august og frem til den tid 9064836[/snapback] Du var nok ikke den eneste som ønsket det, men Sony mener altså at vi Europere er så tjukke av penger at vi ikke trenger lavere priser. Litt irriterende, hadde jeg fått velge hadde jeg kjøpt billig utgaven og kun Ninja Gaiden, nå må jeg altså kjøpe ett spill jeg ikke vil ha, og en håndkontroller jeg ikke trenger - Å lykke Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Noen som vet om det er noen butikker/kjeder som selger ps3-bundle fra i dag? Lurer også på om de selger to valgfrie spill, eller om det er kun MotorS. og R:FOM som fås med? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg har snakket med Komplett, PSdata og Absolutt spill - Komplett sa de ville lage et tilbud som havnet på web i løpet av morgendagen (Helgens tilbud?), PSdata var usikker, men regnet med de gjorde det samme. Absolutt spill hadde ikke hørt noe fra importør, og var derfor usikker på når de kunne starte salget. Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 jeg kjøpte playstation idag, og Expert viste ingenting om start pakka engang (forundra meg ikke) ringte elkjøp og de var usikkre men det var bekreftet uansett GG jeg kjøpte på obs for 4999,- Obs is the way to go Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 What? Har Obs fremdeles igjen fra det tilbudet de hadde, eller selger de til den prisen av ren uvitenhet? Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Komplett har nå tilbudet klart til levering. PS3, Resistance, Motor Storm og ekstra håndkontroll til 5995. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Tror en del butikker er oppgitt over Sony nå. De hadde nok ventet priskutt nå. I tillegg må de vente helt til 1.august før pakken slippes. PS3-salget vil derfor gå svært dårlig fram til da med mindre de setter ned prisen selv. Med tanke på at billigversjonen skal fjernes fra det amerikanske markedet blir ikke forskjellen i hva du får for pengene så stor som før: PS3 80 GB + MotorStorm til $599 i USA PS3 60 GB + 2 spill + ekstra kontroll til $826 i Europa 9064734[/snapback] 6000 NOK er over 1000$ så vet ikke helt hva du tengte på når du kom frem til den prisen der 6000/5,78 =1038$ Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Greit nok med en egen startpakke, men de kunne også holdt muligheten åpen for de som ikke ønsker noen av spillene og en ekstra kontroller. Altså starterpakken til 5999.-kr og en standard PS3 uten spill og ekstra håndkontroll til 4999.-kr. Venter nok muligens med å kjøpe til litt nærmere jul jeg, er først og fremst Ratchet & Clank Future: TOD jeg venter på. Kanskje ser PS3 markedet litt annerledes ut i nov/des. Bare passe på å holde seg unna elektronikkbutikker fra 1.august og frem til den tid 9064836[/snapback] Du var nok ikke den eneste som ønsket det, men Sony mener altså at vi Europere er så tjukke av penger at vi ikke trenger lavere priser. Litt irriterende, hadde jeg fått velge hadde jeg kjøpt billig utgaven og kun Ninja Gaiden, nå må jeg altså kjøpe ett spill jeg ikke vil ha, og en håndkontroller jeg ikke trenger - Å lykke 9065839[/snapback] jeg kjøpte ps3 på obs til 4990 og bestilte Ninja Gaiden fra VGP nå eneste spilet jeg har hat til nå er motorstorm som jeg har lånt av en kammerat Lenke til kommentar
jvik Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hah kjøpte meg PS3 på elkjøp i dag faktisk siden jeg leste tidligere før jeg dro på jobb at det ikke ble noe priskutt. Litt kjipt å miste 2 spill og en ekstra kontroller da...kanskje jeg burde høre med dem om jeg ikke kan få dette på etterskudd. Eller er det en lost case? Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hah kjøpte meg PS3 på elkjøp i dag faktisk siden jeg leste tidligere før jeg dro på jobb at det ikke ble noe priskutt. Litt kjipt å miste 2 spill og en ekstra kontroller da...kanskje jeg burde høre med dem om jeg ikke kan få dette på etterskudd. Eller er det en lost case? 9067121[/snapback] på elkjøp har du jo 30 dagers angrerett da Lenke til kommentar
jvik Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Ah stemmer. Hehe, kan jo være en liten luring da. Men hører med de først om jeg ikke bare kan få spillene og en kontroller uten at vi trenger å ordne med retur osv. Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Ifølge http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=150939 så er grunnen til at de setter ned prisen på 60GB i USA at den ikke skal produseres mer, og de vil tømme hyllene for den. 9064269[/snapback] Hehehe - jeg ler meg ihjel. Dette var akkurat det jeg sa kom til å skje - akkurat som med 20GB-versjonen som jo var så godt som umulig å få tak i (eller som Sony kalte det 'dårlig etterspørsel....'). Slik at folk er nødt til å kjøpe dyreste utgave. Ellers så fortsetter jo Sony tradisjonen med å ikke ta vare på europeerne i denne generasjonen; forsinket launch og nå det området hvor PS3 er desidert dyrest. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Ah stemmer. Hehe, kan jo være en liten luring da. Men hører med de først om jeg ikke bare kan få spillene og en kontroller uten at vi trenger å ordne med retur osv. 9067146[/snapback] tviler litt på at du får det for det er nok dyrere for de og kjøpe inn 2spill vær for seg og en kontroll og en ps3. En det er og kjøpe inn pakken som inneholder alt. Men du kan jo høre. hadde de kunne gjort det så hadde jo sikkert det vært det beste Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 De kan jo det. Soft bundle skal jo være tilgjengelig fra i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå