Gå til innhold

PS3 PAL priskutt på 17%

My2Cents

Anbefalte innlegg

Lurer på hva prisen blir og ende på når alt kommer til alt - det finnes jo allerede en del butikker i Norge som selger PS3 for 5000,-, så om de kutter helt ned til 4,5 < kjøper jeg sporenstreks!

9048368[/snapback]

Hvis du ikke er avhengig av å spille sone2 blu-ray-filmer kan du jo alltids bestille fra Canada? Da koster det deg rundt 3000 kroner + ~500 kroner i frakt. Såpass billig får du det ikke i Norge på denne siden av julaften hvertfall ;)

9049525[/snapback]

5 års reklamasjonsrett vs 1 års garanti er nok til at jeg betaler litt ekstra for å kjøpe i Norge :).

I tillegg så ønsker jeg å kunne kjøpe europeiske blu-rayfilmer om jeg først skal kjøpe noen :).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det beste er jo bare å importere fra USA. Billigere spill (Ps2 & Ps3) Og blu Ray er bedre med engelsk tekst og ikke minst at filmene kommer før :)

Edit: Kommentar til slettet post er er fjernet av moderator.

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Det er jo strengt tatt ikke bedre med engelsk tekst, hvem sier nei takk til norsk tektst viss man kommer fra Norge? man kan jo velge engelsk tekst viss man vill med Blu-Ray filmer her ifra, eneste er at det kommer før i US og sånt, men filmer pleier vell for det meste og komme likt? hvertfall ganske mange.

Lenke til kommentar

Utrolig mange rykter ute og går nå om hva som skjer i Europa.

Leste nettopp på en fransk side om at det ikke blir et priskutt i Europa, men at de slenger med MotorStorm og en ekstra kontroll i pakken til den gamle prisen. Men vi får se. Blir nok annonsert noe offisielt i løpet av E3.

MS sa ingenting om hva Elite ville koste i Europa når den kommer om en måned, så mulig de venter til de har hørt hva som skjer med PS3.

Lenke til kommentar
Utrolig mange rykter ute og går nå om hva som skjer i Europa.

Leste nettopp på en fransk side om at det ikke blir et priskutt i Europa, men at de slenger med MotorStorm og en ekstra kontroll i pakken til den gamle prisen. Men vi får se. Blir nok annonsert noe offisielt i løpet av E3.

MS sa ingenting om hva Elite ville koste i Europa når den kommer om en måned, så mulig de venter til de har hørt hva som skjer med PS3.

9056552[/snapback]

I usa har de jo kjørt motorstorm og 80GB for den gamle prisen, tipper det er snakk om å gjøre det samme her, men i tillegg kan man få en 60 GB-versjon for 17% mindre.

AtW

Lenke til kommentar

Sitter bare venter på priskuttet.. var på elkjøp og Expert igår.. de hadde ikke hørt endritt. De påsto at de kom til og selge de for 6000 anyway. det var dems pris..

det er vel mere GG hvor er din salgs logikk ... :p OBS here i come!!

Lenke til kommentar
Sitter bare venter på priskuttet.. var på elkjøp og Expert igår.. de hadde ikke hørt endritt. De påsto at de kom til og selge de for 6000 anyway. det var dems pris..

det er vel mere GG hvor er din salgs logikk ... :p  OBS here i come!!

9059328[/snapback]

Det værste er jo at det er folk som fortsatt handler der... DET synes jeg er drøyt!

Lenke til kommentar

Har selv jobba på Elkjøp.. jeg sa opp for ett år siden, så jeg kan klart og tydlig si at de lurer deg trill rundt, de aner ikke hva de prater om "dette produktet er bra for det selger vi! og vi er nordens største på småelketriske, brun og hvite varer!"

:thumbdown:

Tru det eller ei.. aldri hatt noe problem med varer fra Elprice og de var 3-4 tusen kr billigere enn Expert og elkjøp =) :thumbup:

Lenke til kommentar

Ikke priskutt. I stedet får man denne bundelen til den gamle prisen:

ps3starter.jpg

2 spill og 1 ekstra kontroll til prisen av den gamle (€599).

Det er i alle fall hva belgiske PlayerOne nå melder.

Men ikke 100% bekreftet altså. Sony skal visst offentliggjøre hva de skal gjøre fredag morgen.

Lenke til kommentar

det er vel mere GG hvor er din salgs logikk ... :p  OBS here i come!!

9059328[/snapback]

Det værste er jo at det er folk som fortsatt handler der... DET synes jeg er drøyt!

9059798[/snapback]

Hallo? Det er INGENTING offisiellt ennå, forventer du at gud og hvermann skal som jobber i en elektrobutikk skal kunne noe om ps3-priskutt?

Hadde du fått snakket med meg, i butikken jeg jobber, så kunne jeg fortalt deg nøyaktig det vi diskuterer i tråden her, at det kanskje blir 1000,- i kutt, men er ikkenoe offisiellt. MAO mer eller mindre det samme som de som faktisk ikke vet noe.

Men det er fordi jeg forsøker å følge ekstremt mye med på alt mulig rart.

Folk handler på Elkjøp fordi de kan bestemme og tenke selv, værre er det vel ikke :).

Har selv jobba på Elkjøp.. jeg sa opp for ett år siden, så jeg kan klart og tydlig si at de lurer deg trill rundt, de aner ikke hva de prater om "dette produktet er bra for det selger vi! og vi er nordens største på småelketriske, brun og hvite varer!"

:thumbdown:

Tru det eller ei.. aldri hatt noe problem med varer fra Elprice og de var 3-4 tusen kr billigere enn Expert og elkjøp =) :thumbup:

9059909[/snapback]

Jeg har jobba i elkjøp i over 3 år, og kan bekrefte ta det du sier her er piss. Vi lurer ikke folk trill rundt.

Men selvfølgelig, du kan få si hva du vil du. Bare husk at du tar feil, så er det greit :).

Lenke til kommentar

Venter også i spenning på priskutt. Har vurdert import fra Canada, men er veldig glad i garanti og reklamasjon. Likte pakkeprisen med Resistance, Motorstorm og ekstra kontroller ovenfor. Blir dette den nye standardpakken til rundt 6000.-kr blir det ikke altfor lenge til innkjøp.

Endret av spiderworm
Lenke til kommentar

Om det kommer både priskutt og pakke, tar jeg sistnevnte - blir uansett å kjøpe meg en ekstra kontroller og 2-3 spill når jeg først handler, likegodt å få det til litt rimeligere pris, framfor å kjøpe en billigere PS3 og bruke tusenvis på tilbehør/spill.

Lenke til kommentar
Venter også i spenning på priskutt. Har vurdert import fra Canada, men er veldig glad i garanti og reklamasjon. Likte pakkeprisen med Resistance, Motorstorm og ekstra kontroller ovenfor. Blir dette den nye standardpakken til rundt 6000.-kr blir det ikke altfor lenge til innkjøp.

9060284[/snapback]

må si meg enig der gitt :thumbup:

Lenke til kommentar
Ikke priskutt. I stedet får man denne bundelen til den gamle prisen:

ps3starter.jpg

2 spill og 1 ekstra kontroll til prisen av den gamle (€599).

Det er i alle fall hva belgiske PlayerOne nå melder.

Men ikke 100% bekreftet altså. Sony skal visst offentliggjøre hva de skal gjøre fredag morgen.

9060086[/snapback]

Kommer den der til 6000kr så kjøper jeg den glatt.. Da har jeg noen spill å leke med til Killzone2 kommer flyvende en gang i fremtiden.

Lenke til kommentar

Gi meg en link på disse butikkene? Og at de har satt ned prisen denne uka ja?

Du kan si det sånn - denne tråden er et BEVIS på at ingenting er offisiellt ennå. Dette forumet er det mest oppdaterte i norge, og en svært god ressurs på slikt.

Dette forumet har ennå ikke presentert en link til pressemelding eller annet fra sony ang prisreduksjon i europa.

Og, jeg kjenner bransjen såpass godt fra innsiden at jeg vet at prisreduksjoner ikke gjennomføres før en slik pressemelding, da kosten på de varene som finnes ute i butikken må få en reduksjon betalt av sony - noe som ikke gjøres før de offisielt har satt ned prisen.

Så som sagt - KILDER, eller ingen kred.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...