Espen F Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 sitter på jobben og har fått en linje inn i huet: OZZY LOST HIS MIND.. (eller var det HAS HE LOST HIS MIND? CAN HE SEE OR IS HE BLIND) og så stopper det.. er det noen som har en home.online.no side som kan legge opp den sangen slik at jeg kan høre den sangen her på jobb? vi sitter her flere stykker og plystrer på HAS HE LOST HIS MIND.. gang på gang.. dette er fryktelig irriterende.. så hvis noen har den sangen og kan legge den opp og gi oss adressen så vil vil være evig takknemlig. p.s. dette går da ikke under piratkopier siden jeg regner med at den personen som har lagt opp sangen har kjøpt cd'en og har kun den som backup på sin datamaskin, og vi skal kun streame den. ikke lagre den på vår maskin. p.s. grunnen til at det må være en home.online.no side er at vi har VELDIG begrenset internett. men home.online.no sider virker. Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Har ikke noe adresse til sangen, men det er Iron man (jævla feit sang) skal uploade den til home.no poster en melding når det er gjordt Lenke til kommentar
akes Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Sitter på jobben sammen med Fake her. Det hjelper oss lite dersom du laster denne sangen opp til home.no, da vi ikke har tilgang til det domenet. Men ellers takk for hjelpen. -Akes Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Ah! sorry, leste feil, trodde det var home.no, men det var jo online.no, jaja kan man få en gratis hjemmeside der? da kan jeg jo uploade dit.. Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 er ikke noe annet sted som funker da? ikke noe msn, mirc? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 tror ikke home.online.no har gratis hjemmeside desverre. så derfor håpa jeg noen her var online-kunder. for de kan nemlig gjøre det.. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 nope. ingen sider som virker. kjipt av telenor men sånn er jo livet innimellom.. så inni granskauen kjipt, når jeg VIRKELIG har lyst til å høre denna sangen nå. Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Jævl@ frekkasser... skullle ikke vært lov... er det kun telenor sider som funker eller?? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 vi har 5-10 internettsider oppe.. heldigvis så har vi forumet.. og så har vi online.no, freewave.no, sense.no, dinside.no, www.cybermousse.com.. og så kommer jeg ikke på flere sider.. åjo.. itpro.no (møkkaside) Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 jaja, da kan nok ikke jeg hjelpe dere... desverre... Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Has he lost his mind? Can he see or is he blind? Can he walk at all, Or if he moves will he fall? Is he alive or dead? Has he thoughts within his head? We'll just pass him there why should we even care? He was turned to steel in the great magnetic field When he travelled time for the future of mankind Nobody wants him He just stares at the world Planning his vengeance that he will soon unfurl Now the time is here for Iron Man to spread fear Vengeance from the grave Kills the people he once saved Nobody wants him They just turn their heads Nobody helps him Now he has his revenge Heavy boots of lead fills his victims full of dread Running as fast as they can Iron Man lives again! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Går uansett ikke ann å laste opp filer som er større enn 3MB til home.online.no serverne. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 joda. det går finfint. har lasta opp skistunt jeg. og det er 7 meg.. samtidig så lasta jeg opp et par andre småting også.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Jeg prøver å upploade den, men klarer ikke å få kontakt med ftp programmet Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 joda. det går finfint. har lasta opp skistunt jeg. Og hvor lenge er dette siden? "For å hindre misbruk av hjemmeside-tjenesten har vi innført en opplastings- begrensning på 3 MB pr. sesjon." Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 er tre uker siden. og da også var den "sperren" på.. prøv så skal du se! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 hvilken addresse skal jeg ha til home.online når brukernavnet mitt er mbjaal ? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 http://home.online.no/~mbjaal/ Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Feil melding: ! Can't get "http://home.online.no/~mbjaal/"host entry ! Connection failed http://home.online.no/~mbjaal/ hva kan dete være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå