Kubjelle Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Etter at skjermkortet tok kvelden tideligere i dag har jeg fundert på hvilket skjermkort jeg skal kjøpe. Er ganske bestemt på å kjøpe et nVidia kort, har dårlig erfaring for ATI. Er ikke særlig kresen til grafikk, grunnen er nok at jeg ikke spiller grafikkrevende spill, det meste grafikkrevende jeg spiller er nok WC3. Har sett på: 8600 GT(s) og 7900 GS/GT etc Vil helst at prisen kommer på rundt 1500, kan muligens presse meg litt høyere. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) http://www.komplett.no Der kan du sortere etter pris og finne det nVidia-kortet som passer ditt bruk best. Endret 4. november 2010 av Redak Tøren Lenke til kommentar
toazty Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 ROFL ... dagens , kjekt med en liten lattis på formiddagen.. ( men du er klar over at du har gravd frem en 3 år gammel død tråd? ) Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Tenkte det var greit å komme med et svar, etter som stakkaren har ventet i over 3 år uten å få svar Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Neste gang bruk fornuften. Den vil si deg at jeg mest sannsynlig har skaffet meg et skjermkort for lenge siden. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Humor my friend Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 No shit, Sherlock. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå