Cryflopp Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 hei , jeg har en d-link 604 router så har jeg åpnet porter på den før til blant annet dc, ventrilo og andre programer... men så idag når jeg skulle inn så fikk jeg opp dette bildet: hvordan skal jeg komme meg inn på selve routeren nå? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 mulig det er firewire de vil ha update på ? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 omfg nå får jeg meg ikke inn på routeren , admin er ikke korrekt og har prøvd å resette routeren men får det ikke til Lenke til kommentar
norbat Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Du kan prøve å resette ruteren ved å holde inn 'knappen' på baksiden i x antalle sekunder (prøv 30). Det virker imidlertid som om det er oppgradering av firmware den etterspør. Hvis, så laster du ned den fra produsentens nettside, legger den på f.eks. skrivebordet ditt og så laster du det inn i ruteren fra den siden som du viser til. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 ah takk norbit , la inn nyeste firmwire fra d-link.no og resatte routeren ved å dra ut strømmen , holde inne reset knappen. plugge i strømmen mens jeg holder reset knappen inne så holder den der i 10 sek ca så var den slik som jeg fikk den da er problemet løst kan stenges av moderator fordi jeg har fått svar på det jeg lurte på. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Det er i utgangspunktet ikke nødvendig å stenge en tråd kun fordi problemet er blitt løst - og således stenges ikke denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå