Kiro Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hei.. Hvor stor sjanse er det for at jeg kommer inn på skolen når jeg har jeg har : Ordinert ventenr: 1 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Det kommer helt ann på linje, skole, antall plasser osv. Om du slenger ut litt info er det lettere å si hvor realistisk det er Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 det er Vosshusflidskule.-media og kommunikasjon... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Veit at Medier og kommunikasjon ofte er populært. Så er ikke sikkert noen faller ifra. Kan jo selvfølgelig hende, er egentlig bare å vente. Eventuelt kan du høre med en rådgiver, fylkeskommunen etc. etter statistikker for tidligere år, for å se hvordan det har vært da. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Du har eit greit utgangspunkt iallefall, i verstefall om du virkelig vil inn der og du ikkje kjem inn til skulestart så er det mulig å ta ein telefon til rådgiveren på Husfliden og høre kordan det ligger ann. Er du heldig kan det vere at det blir ein plass ledig etter ein par uker. Grats med valget av Voss til VGS foresten, går VGS på Voss sjølv Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 er det noen som hvet når og hvordan vi får svar på om vi har kommet inn på det vi står på venteliste på? Lenke til kommentar
E320CDI Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 er det noen som hvet når og hvordan vi får svar på om vi har kommet inn på det vi står på venteliste på? 9056185[/snapback] 2.intaket er 10. aug og da for du vite om du kom inn eller ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå