Gå til innhold

Bildekritikk: Eldre Compact Digi Photos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det blir alt for mange bilder å forholde seg til på en gang, hvis du ønsker at jeg skal kommentere noen av dem. Legg dem heller ut her, og da ikke mer enn tre bilder i hver tråd. Linker til gallerier får meg stort sett til å bare forlate en tråd, i steden for å sjekke den nærmere.

Ta de tre bildene du er mest fornøyd med, og legg dem inn som vedlegg, nederst i vinduet når du skal opprette en nye tråd, eller redigere en allerede eksisterende tråd/post.

Mvh PM

Velkommen til å legge ut så mange bilder du orker her på forumet, med ta deg jobben å være selektiv :yes:

Lenke til kommentar
Jeg synes det blir alt for mange bilder å forholde seg til på en gang, hvis du ønsker at jeg skal kommentere noen av dem. Legg dem heller ut her, og da ikke mer enn tre bilder i hver tråd. Linker til gallerier får meg stort sett til å bare forlate en tråd, i steden for å sjekke den nærmere.

Ta de tre bildene du er mest fornøyd med, og legg dem inn som vedlegg, nederst i vinduet når du skal opprette en nye tråd, eller redigere en allerede eksisterende tråd/post.

Mvh PM

Velkommen til å legge ut så mange bilder du orker her på forumet, med ta deg jobben å være selektiv  :yes:

9046636[/snapback]

Takker for innspill! Skal følge det rådet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...