theSaint Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Her er noen eldre bilder tatt med min avdøde Kodak DC4800 som jeg er relativt fornøyd med selv. Tilbakemeldinger mottas med takk http://picasaweb.google.com/Steinar.Edvardsen/Compact Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg synes det blir alt for mange bilder å forholde seg til på en gang, hvis du ønsker at jeg skal kommentere noen av dem. Legg dem heller ut her, og da ikke mer enn tre bilder i hver tråd. Linker til gallerier får meg stort sett til å bare forlate en tråd, i steden for å sjekke den nærmere. Ta de tre bildene du er mest fornøyd med, og legg dem inn som vedlegg, nederst i vinduet når du skal opprette en nye tråd, eller redigere en allerede eksisterende tråd/post. Mvh PM Velkommen til å legge ut så mange bilder du orker her på forumet, med ta deg jobben å være selektiv Lenke til kommentar
theSaint Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg synes det blir alt for mange bilder å forholde seg til på en gang, hvis du ønsker at jeg skal kommentere noen av dem. Legg dem heller ut her, og da ikke mer enn tre bilder i hver tråd. Linker til gallerier får meg stort sett til å bare forlate en tråd, i steden for å sjekke den nærmere.Ta de tre bildene du er mest fornøyd med, og legg dem inn som vedlegg, nederst i vinduet når du skal opprette en nye tråd, eller redigere en allerede eksisterende tråd/post. Mvh PM Velkommen til å legge ut så mange bilder du orker her på forumet, med ta deg jobben å være selektiv 9046636[/snapback] Takker for innspill! Skal følge det rådet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå