Pc_master Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Kan amd hk som støtter ddr-ram, kjøre med sd-ram..... Lenke til kommentar
Pc_master Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Det var det jeg trodde. spurte for en kompis Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Du kan med noen få hk blant annet ecs elitegroup k7s5a Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 nei de kan nok ikke det. bare noen som kan det og da står det. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 AOpen, Asus, Elitegroup og Microstar ( og sikkert flere ) har disse kombi-korta. De kan selvsagt ikke kjøre kombinert ram på samme tid. Lenke til kommentar
Pc_master Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 noen som kan gi eksempel på et slikt kort...... Det som skulle være topicen i denne greia var..... om det fines noen kort som støtter begge deler...... skrev litt feil. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 AOpen, Asus, Elitegroup og Microstar ( og sikkert flere ) har disse kombi-korta. De kan selvsagt ikke kjøre kombinert ram på samme tid. Mener Asus' ALI-kort (A7A266 om jeg ikke husker feil) hadde mulighet til å kjøre både DDR og vanlig SD samtidig, men hastigheten på DDRen ble da halvert. Skal dog ikke si dette skråsikkert. Lenke til kommentar
volumone Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Mener Asus' ALI-kort (A7A266 om jeg ikke husker feil) hadde mulighet til å kjøre både DDR og vanlig SD samtidig' date=' men hastigheten på DDRen ble da halvert. Skal dog ikke si dette skråsikkert.[/quote'] Det er helt rett det. Men stabiliteten var ikke noe å skryte av akkurat. Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 En kjapp titt på hjemmesida til Multicom.no, så kom jeg over blant annet dette hovedkortet: http://www.ecs.com.tw/products/pd_spec.asp...p?product_id=39 Ergo, det finnes hovedkort som støtter både sdram og ddr sdram :-D Edit: Et eksempel på AMD løsning: http://www6.tomshardware.com/mainboard/200.../sis735-04.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå