c-bool Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 om ein køyrer 125cc me mopedlappen og blir stoppa av politiet, får ein då utsettelse på bil lappen og mister ein mopedlappen?? veit det er ulåvlig, men er det veldig strengt?? Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Tror du bare burde droppe det jeg. Kan få utsettelse ihvertfall. Regner med at man mister mopedlappen og. Lenke til kommentar
c-bool Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 er fristende og bare kjøpe meg ein lettsykkel og køyre me mopedlappen! Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 er fristende og bare kjøpe meg ein lettsykkel og køyre me mopedlappen! 9045893[/snapback] Du vil jo da kjøre et kjøretøy du ikke har retten til å kjøre. Hvorfor ikke heller da kjøpe bil likegodt? Eller buss? Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg tipper det ikke har noe å si om du kjører med eller uten mopedlappen, på en 125cc. Du får nok en bot og litt utsettelser.. Lenke til kommentar
c-bool Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 går no for det samme og køyre lettsykkel eller moped, når mopeden er trimma! Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Nei, det gjør ikke det. Du får ingen utsettelser om du blir tatt med trimma moped, og jeg tror faktisk heller ikke du mister lappen (så lenge det ikke skjer flere ganger selvfølgelig). Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Nei, blir du tatt med trim på mopeden får du bot på 4200,- pluss at du må sette på originaldeler og vise den hos biltilsynet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå