Cookiebird Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hvilket program bruker dere til HDR? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Mange bruker Photomatix, som finst både i ein gratisversjon og ein betalversjon med fleire mogelegheiter. Photoshop vert kanskje brukt av andre. Endret 11. juli 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Mange bruker Photomatix, som finst både i ein gratisversjon og ein betalversjon med fleire mogelegheiter. Photoshop vert kanskje brukt av andre. 9046398[/snapback] Er den linken riktig? Mulig jeg er for rask i letingen, men jeg så ingenting til Photomatrix da jeg sjekket. Her er i alle fall en link direkte til programmet. http://www.hdrsoft.com/ Endret 10. juli 2007 av PMnormal Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Nei, den er feil, eg var tydelegvis litt rask når eg skreiv den inn, og gløymde dermed ein R. Takk for korreksjonen, eg har no korrigert linken min ogso. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå