Stian V.H Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 > >> >ta testen:)> >> >> ><<<<> >Denne er faktisk litt mystisk, bare prøv selv. Det er ikke bare noe jeg > >sier.... Prøv!!> >> >> >Få et ønske oppfylt samtidig som du lærer noe om deg selv! Fikk denne på > >mail og den er ganske pussig HVIS du ikke jukser! Det var nesten litt > >rart! -- så: Lykke til!> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >FØLG INSTRUKSJONENE! IKKE JUKS! ELLERS FUNGERER DET IKKE OG DU VIL ANGRE PÅ > >AT DU JUKSET!!> >> >Bruk 3 minutter og test dette - it will freak you out!!> >> >Personen som sendte dette sa at hans ønske gikk i oppfyllelse 10 minutter > >etter at han hadde lest mailen!MEN Ikke noe juksing!> >> >> >> >> >> >> >> >Dette "spillet" gir et morsomt / uforståelig / men sant utløp!! Ikke scroll > >nedover, les og utfør en linje av gangen, det tar kun 3 minutter og er > >verdt et forsøk!> >> >Først, få tak i penn og papir.> >> >> >Når du velger navn i spillet, vær sikker på at du velger mennesker som du > >virkelig kjenner, og følg ditt første instinkt, ikke sitt og vurder.> >> >> >Scroll en linje av gangen, ellers er spillet ødelagt.> >> >> >> >> >> >> >1. Først, skriv ned tallene 1 til 11 nedover i en kolonne.> >> >> >> >> >> >> >2. Så, ved siden av nummer 1 og 2, skriv ned to tall. Det du kommer på > >først.> >> >> >> >> >> >> >> >> >3. Ved siden av 3 og 7, skriv ned navn på to personer av det motsatte > >kjønn.> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >Ikke kikk videre før du har gjort unna punktene 1, 2 og 3 ellers fungerer > >det ikke!> >> >> >> >> >> >4. Skriv ned hvem som helst sitt navn (som familie eller venner...) i > >4.,5.og 6. plassen.> >> >> >> >> >> >> >Ikke juks, ellers blir du opprørt over at du gjorde det!> >> >> >> >> >> >> >5. Skriv ned sangtitler på plass nr 8, 9, 10 og 11.> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >6. NÅ, ØNSK DEG NOE, FØR DU GÅR VIDERE!> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >Og her kommer nøkkelen til spillet......> >> >> >> >> >> >1. Du må fortelle (tallet på plass 2) mennesker om dette spillet.> >> >> >> >> >2. Personen på plass 3 er den du elsker!> >> >> >> >> >> >> >> >3. Personen på plass 7 er den du liker, men ikke kan forstå.> >> >> >> >> >4. Du bryr deg mest om personene på plass 4.> >> >> >> >> >5. Personen på plass 5 er en som kjenner deg veldig godt.> >> >> >> >> >6. Personen på plass 6 er din lykke-smed.> >> >> >> >> >7. Sang nummer 8, er sangen som beskriver dine følelser for person nummer > >3.> >> >> >> >> >8. Sang nummer 9, er sangen som beskriver dine følelser for person nummer > >7.> >> >> >>>>>> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >9. Sang nummer 10, er sangen som forteller deg mest om din tanker.> >> >> >> >> >> >> >> >> >10. Og sang nummer 11, er sangen som best gir et bilde av hva du føler om > >livet.> >> >> >> >> >Send dette til 10 personer innen 1 time etter at du har lest dette. Hvis du > >gjør dette, vil ditt ønske gå i oppfyllelse. Hvis ikke går det motsatt vei.> >> >> >VELDIG MERKELIG, MEN DET SER UT TIL Å FUNKE!> >> >> > Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Sett på makan. Det virka Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Litt kjipt at sangen "Prepare for War" er sangen som angivelig beskriver følelsene mine for samboeren min... Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Greit, for nå så det jo ikke lite dumt ut når førsteinnlegget forsvant... Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Greit, for nå så det jo ikke lite dumt ut når førsteinnlegget forsvant... 9045885[/snapback] Vi kan jo la det utvikle seg til en one-on-one diskusjon for oss to.... Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Den prepare for war sangen du nevnte, er det den med dragonforce eller? Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Den prepare for war sangen du nevnte, er det den med dragonforce eller? 9045915[/snapback] Stemmer det. Var den jeg kom på i farten. Skulle visst ha tenkt på noe annet. Men kanskje det er sånn det blir når vi har vært sammen i 25 år og har tre ungdommer i huset som aller er jenter og har PMS. Endret 10. juli 2007 av Aldhissla Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hva skjer her egentlig? Er det sånn datingtråd? <-- G22ski Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 <-- G22ski 9046179[/snapback] -SexyJente14- sier: Kult, skal vi møtes? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 G22Ski sier: Jeg har bil med skinnseter, blir ikke så stort problem med flekker. Har kontantkort også. Ikke smågodt, men en pose med Twist, går det bra? Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 G22Ski sier:Jeg har bil med skinnseter, blir ikke så stort problem med flekker. Har kontantkort også. Ikke smågodt, men en pose med Twist, går det bra? 9046200[/snapback] -SexyJente14-sier: oki, kult. Gleder meg koz og klemz Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 G22Ski sier: *brum brum* Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Siden første posten mystisk har forsvunnet,og jeg ikke har mottat noen e-mail,PM eller beskjed om at innlegget ikke er passende,legger jeg ut testen på nytt for å få helhet i tråden: Dersom en moderator bestemmer seg for å fjerne innlegget(på nytt?),ber jeg vennligst å få beskjed takk! > >> >ta testen:)> >> >> ><<<<> >Denne er faktisk litt mystisk, bare prøv selv. Det er ikke bare noe jeg > >sier.... Prøv!!> >> >> >Få et ønske oppfylt samtidig som du lærer noe om deg selv! Fikk denne på > >mail og den er ganske pussig HVIS du ikke jukser! Det var nesten litt > >rart! -- så: Lykke til!> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >FØLG INSTRUKSJONENE! IKKE JUKS! ELLERS FUNGERER DET IKKE OG DU VIL ANGRE PÅ > >AT DU JUKSET!!> >> >Bruk 3 minutter og test dette - it will freak you out!!> >> >Personen som sendte dette sa at hans ønske gikk i oppfyllelse 10 minutter > >etter at han hadde lest mailen!MEN Ikke noe juksing!> >> >> >> >> >> >> >> >Dette "spillet" gir et morsomt / uforståelig / men sant utløp!! Ikke scroll > >nedover, les og utfør en linje av gangen, det tar kun 3 minutter og er > >verdt et forsøk!> >> >Først, få tak i penn og papir.> >> >> >Når du velger navn i spillet, vær sikker på at du velger mennesker som du > >virkelig kjenner, og følg ditt første instinkt, ikke sitt og vurder.> >> >> >Scroll en linje av gangen, ellers er spillet ødelagt.> >> >> >> >> >> >> >1. Først, skriv ned tallene 1 til 11 nedover i en kolonne.> >> >> >> >> >> >> >2. Så, ved siden av nummer 1 og 2, skriv ned to tall. Det du kommer på > >først.> >> >> >> >> >> >> >> >> >3. Ved siden av 3 og 7, skriv ned navn på to personer av det motsatte > >kjønn.> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >Ikke kikk videre før du har gjort unna punktene 1, 2 og 3 ellers fungerer > >det ikke!> >> >> >> >> >> >4. Skriv ned hvem som helst sitt navn (som familie eller venner...) i > >4.,5.og 6. plassen.> >> >> >> >> >> >> >Ikke juks, ellers blir du opprørt over at du gjorde det!> >> >> >> >> >> >> >5. Skriv ned sangtitler på plass nr 8, 9, 10 og 11.> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >6. NÅ, ØNSK DEG NOE, FØR DU GÅR VIDERE!> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >Og her kommer nøkkelen til spillet......> >> >> >> >> >> >1. Du må fortelle (tallet på plass 2) mennesker om dette spillet.> >> >> >> >> >2. Personen på plass 3 er den du elsker!> >> >> >> >> >> >> >> >3. Personen på plass 7 er den du liker, men ikke kan forstå.> >> >> >> >> >4. Du bryr deg mest om personene på plass 4.> >> >> >> >> >5. Personen på plass 5 er en som kjenner deg veldig godt.> >> >> >> >> >6. Personen på plass 6 er din lykke-smed.> >> >> >> >> >7. Sang nummer 8, er sangen som beskriver dine følelser for person nummer > >3.> >> >> >> >> >8. Sang nummer 9, er sangen som beskriver dine følelser for person nummer > >7.> >> >> >>>>>> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >9. Sang nummer 10, er sangen som forteller deg mest om din tanker.> >> >> >> >> >> >> >> >> >10. Og sang nummer 11, er sangen som best gir et bilde av hva du føler om > >livet.> >> >> >> >> >Send dette til 10 personer innen 1 time etter at du har lest dette. Hvis du > >gjør dette, vil ditt ønske gå i oppfyllelse. Hvis ikke går det motsatt vei.> >> >> >VELDIG MERKELIG, MEN DET SER UT TIL Å FUNKE!> >> >> > Endret 10. juli 2007 av naits81 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Artig mind game, men jeg gidder ikke å forwarde. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Ja, dette var jo ikke akkurat særlig leselig, tror vi bare lukker denne først som sist.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg