IntelAmdAti Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 driver å leter rundt på webshoper men jeg finner ingen rgb kabel med gcon2 support, noen som har sett det noe sted? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 det er bare og spørre etter den i en butikk. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Du får sikkert tak i det på Elkjøp eller noe sånt. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 249,- på elkjøp. Ellers har de fleste den kabelen som selger xtra kontroller osv. Lenke til kommentar
Zabulus Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Det er ikke mange som bytter ut kabeln som følger med ps2, men spanderer du litt kroner på en ordentlig monsterkabel, vil du merke stor forskjell med hensyn til lyd og bildet blir litt bedre også. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 er ikke monster kablene bare en veldig overpriset rgb da? de koster jo 700kr rundtom kring, tipper jeg trenger super-tv for å bruke de. jeg tror ikke de støtter gcon2 pistoler og da er de ubrukelige for meg. men hvis de fjerner flimring så er det jo verdt det. Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 http://www.lik-sang.com selger slike kabler til en billig penge. Mulig frakta blir litt dyr hvis det er det eneste du skal ha, men det er verdt å sjekke. Kabelen koster vel 3-4 dollar. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 http://www.lik-sang.com selger slike kabler til en billig penge. Mulig frakta blir litt dyr hvis det er det eneste du skal ha, men det er verdt å sjekke. Kabelen koster vel 3-4 dollar. 4 dollar blir 21 kr, + 34% i tollen så blir det nesten 30 kr! frakten ifra kina og japan er sånn 500kr for ett lite brev, og da blir det billigere å kjøpe i europa eller i norge. Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 http://www.lik-sang.com selger slike kabler til en billig penge. Mulig frakta blir litt dyr hvis det er det eneste du skal ha, men det er verdt å sjekke. Kabelen koster vel 3-4 dollar. 4 dollar blir 21 kr, + 34% i tollen så blir det nesten 30 kr! frakten ifra kina og japan er sånn 500kr for ett lite brev, og da blir det billigere å kjøpe i europa eller i norge. Jeg sjekket nå, ved bare å bestille denne kabelen fikk man valget mellom 3 fraktalternativer et til kr 63 (7-30 dager airmail), et til kr 156 (3-4 dager EMS) og et til kr 185 (1-3 dager UPS). Dessuten blir det ingen moms på forsendelser under kr 200,- så da skulle du slippe unna med en hundrelapp for kabelen inkl alt, men om det er verdt "bryet" får man avgjøre selv Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 hvis prisen på varen og frakten tilsammen blir over 200kr så må man betale moms av hele summen - varen og frakten... og en måned i posten, da venter jeg heller til de får de inn her. Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 hvis prisen på varen og frakten tilsammen blir over 200kr så må man betale moms av hele summen - varen og frakten...og en måned i posten, da venter jeg heller til de får de inn her. Nå blir den jo ikke det i dette tilfellet da :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå