Neotetra Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Har Tamron 17-50 på Canon 400D hva slags filter skal enn ha siden det koster fra noen hundre til flere tusen? Da tenker jeg ikke på størrelsen. Endret 10. juli 2007 av Neotetra Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Jeg bestilte en Hoya fra Ebay go er godt fornøyd, ikke av de dyreste, men grei nok til sitt bruk. Edit: den kosta ca kr 300 inkl frakt, samme Hoya kosta kr 700 på Japan Foto. Endret 10. juli 2007 av Autoxave Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Har Tamron 17-50 på Canon 400D hva slags filter skal enn ha siden det koster fra noen hundre til flere tusen? Da tenker jeg ikke på størrelsen. 9045578[/snapback] Det dyreste du finner, enten det er ebay-priser eller norske butikkpriser du går ut fra. Har du ikke grunkene, så kjøper du det nest dyreste. Objektivet ditt er for godt til å risikere å degradere kvaliteten på bildene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå