Gå til innhold

Din første dag på videregående!


PgUp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første dagen var litt "flau" vi satt i grupper og måtte snakke til hverandre om hva vi gjorde på fritiden etc. gikk greit da. ikke den eneste som var litt ukomfertabel der :p men etter en liten stund (allerede etter første uka) starter man og bli bedre kjent med folk, og ting blir mye bedre

 

Edit:

åjah! hva som faktisk skjedde hehehe. vi kom inn og skjønte fort vi skulle i kantina, fant noen jeg kjente fra før og snakka litt med dem, rektor holdt en liten tale og vi ble fordelt i klasserom, her snakket læreren litt, hvordan hun gleded seg til å bli kjent med oss etc, så ble vi satt inn i grupper som skrevet over :)

Endret av potetgullmannen
Lenke til kommentar

Det første jeg hørte idet jeg hadde parkert mopeden på parkeringsplassen første skoledag var dette: "Fy faen det der er den styggeste hjelmen jeg noensinne har sett!!".

Jeg vet den er dritstygg men den hjelmen er liksom en måte å kjenne igjen meg på da hehe. (kan legge ut bilde om noen ønsker) :!:

 

Men etterdet så var det en bra dag. kom i klasse med to stykken jeg kjente fra før og resten av klassen ble fort kjent med hverandre.

 

Men det beste med den dagen må vel være det han ene kameraten min sa når vi skulle dra hjem, "jeg har kommet i klasse med ett narkovrak, en overbola kurder, og en mossing, også husker jeg ikke hva annet han sa, men lo litt da hehe. :p

 

No offence.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...