Bulle Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Noen som kjenner en web-tjeneste som har gratis innhenting og videresending av e-post ? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Noen som kjenner en web-tjeneste som har gratis innhenting og videresending av e-post ? Er ikke HELT sikker på om jeg skjønner hva du mener, men jeg har skaffet meg mitt eget domene som jeg betaler for. Domenetilbyderen tilbyr desverre ikke e-mail funksjon og webhotell, så jeg bruker en gratis webhotelltjeneste til min hjemmeside. Deretter bruker jeg Easyspace til e-post og forwarding. Der får jeg 2 gratis e-postadresser som er [email protected] (eller .com eller .org eller hva du har) samt gratis forwarding av www.mittdomene.net/.org/.com til den mer kronglete adressen som webhotellet bruker. På denne måten betaler jeg kun for domenenavnet, og ingenting for webhotell, e-post og forwarding av domenet. www.easyspace.com Hurtiglink til e-posttjenesten : http://www.easyspace.com/services_informat...tion/email.html Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Det jeg er ute etter er et gratistilbud a la slik Runbox.no var før, hvor man kunne hente mail fra ulike konti(domener) og sende de videre til en adresse. Da slapp man å sjekke mail på flere steder. Dette var praktisk hvis jeg satt på jobb og ikke ville/kunne sette opp e-postprogrammet til å hente ekstern mail. U C ? Ser ikke ut til at det du nevner er det jeg er ute etter men takk likevel ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå