Gå til innhold

Quiz: Gjett spill/karakter/soundtrack! Version 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Quizen foregår slik:

 

En bruker poster et spørsmål der målet er å finne ut hvilket spill/karakter/soundtrack det er. Brukeren poster også et bilde, en video eller et lydklipp som hinter til svaret.

 

Slik som jeg ser det, er det altså meningen å legge noe ved siden av bildet, også...

Som et hint, altså i tillegg til et spørsmål, som jeg ikke klarer å finne i ditt (nosyncs) innlegg...

 

Mener da den siste der strider imot reglene i tråden... Men nå er jo ikke jeg mod heller, da, men jeg tar meg friheten til å lage en ny en som følger reglene...:p

 

Lurer da her på titelen i et spill som har rimelig mange assosiasjoner med et band:

 

 

 

2938910edgame.jpg

Endret av OnklCB_94
Lenke til kommentar

Det står at brukeren skal poste et spørsmål i reglene... Noe som derimot jeg ikke fant i reglene er:

 

Viss det ikkje er spørsmål , skal du berre gjette namnet på spelet.

 

Men greit nok, jeg skal prøve å se gjennom fingrene på denne fordi det kanskje var bitte-litt pirkete, men regelbrudd er regelbrudd, mener nå jeg...

Endret av OnklCB_94
Lenke til kommentar

La oss si at jeg spiller fotball med noen folk. Også tar de sinnsykt mye hands... Gir det da meg rett til å ta hands, til tross for at det er et regelbrudd?

 

Nå vil vel noen si at hands er et mye mer alvorlig regelbrudd, eller at sammenlikningen min er helt irrelvant. Men jeg synes nå at det gir ganske mye samme mening...

 

Men for all del, bare fortsett dere...

Endret av OnklCB_94
Lenke til kommentar

Herregud, vi har jo holdt på som dette i ufattelig lang tid. Folk poster bilde, mp3 hva som helst egentling....jeg ser ikke hva problemet er. :nei:

 

Dessuten svarte jeg rett og jeg la ut "oppgave".

 

jeg la inn et "spørsmål" bare for å glede trollet.

Endret av nosync
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...