TFuru Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Etter å ha sett det siste bildet er jeg ganske sikker på at det er KotOR 2! Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 KoTOR 2 Edit: Ser i alle fall ut som Korriban på det siste bildet. 9416142[/snapback] Riktig! ..you may proceed. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hvilket spill er dette? Denne er ikke så veldig vrien. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Et star wars spill Hmm .... Knights of the old republic I eller II ? Om jeg har rett er det førsteman til Edit: -Battlefront I eller II -Empire at War Endret 3. september 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Star Wars Galaxies. http://a248.e.akamai.net/f/248/5462/2h/ima...17950_pc_15.jpg Neste: Endret 4. september 2007 av Loeve Lenke til kommentar
-Yngin- Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Blackhawk! BLACKHAWK!! (Eller Blackthorne som det også heter..) EDIT: Hmm, det spørsmålet er jo evig lenge siden.. Rephrase: Det norske spillet "Rideklubben"? Endret 4. september 2007 av -Yngin- Lenke til kommentar
nosync Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Barbie Horse Adventures Nesten flaut at jeg viste det....men men, sånn er det å være onkel. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Barbie Horse Adventures Nesten flaut at jeg viste det....men men, sånn er det å være onkel. 9423629[/snapback] Ro, ro... Jeg er 4 ganger onkel (til bare jenter), og visste det ikke Hvis du er skråsikker, eller kan bekrefte med en link at det er riktig er det vel bare å legge ut en ny Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg kan bekrefte etter et søk etter "Barbie Horse Adventures" på Google. Lenke til kommentar
nosync Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) OKidoki. And here we go, hvilket spill er dette? Endret 4. september 2007 av nosync Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Er det Command & conquer 3: tiberium wars, mayhap? Lenke til kommentar
boye88 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 kan det være et av chessmaster spilla? Lenke til kommentar
nosync Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Begge er feil. Enda et til bilde: Hint: Du styrer spillet som ala "Myst" spillene. Frame for frame. Er ikke noe "3D" FPS spill dette her. Endret 4. september 2007 av nosync Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Bare gjetter her, men er det et gammmelt spill som heter Pantasmagoria eller noe? Synes å huske det hadde samme interface / grafikk ihvertfall. Endret 4. september 2007 av Crossfire Lenke til kommentar
nosync Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Bare gjetter her, men er det et gammmelt spill som heter Pantasmagoria eller noe?Synes å huske det hadde samme interface / grafikk ihvertfall. 9428287[/snapback] Er nok feil det du. Men du har rett at dette er et gammelt spill ja. Enda et bilde: Hint: Dette spillet er SVÆRT komplex, og fikk dårlig review pga den var så vanskelig. Få som klarte den (inkludert meg). Oppgavene var svært høy matte fokusert med tanke på å løse koder, og symboler. Ikke rart med tanke på hvem som står bak..... Endret 5. september 2007 av nosync Lenke til kommentar
nosync Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) lol, har jeg klart å sette dere fast? Den var kompatible med DOS og Win95! Helt sykt! Kom ut i 1995.... Endret 5. september 2007 av nosync Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 er det CHAOS continuum? Lenke til kommentar
nosync Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) er det CHAOS continuum? 9432317[/snapback] Niks Hint: Det har vært snakk om film i mangen år nå, men pga svært avansert fortelling sliter directors å finne ut en måte å fremstille den på film. En viss skuespiller har meldt interesse for mangen år siden, men det er ikke før nå han bestemte seg å heller lage den selv igjenom sitt egen filmselskap siden ingen tørde å støtte filmatiseringen. Den skal mulig komme i 2009. Men de sliter enda å lage et sikkelig storyboard... Itilfelle dere ikke fatter, så er spillet basert en bok. Endret 5. september 2007 av nosync Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det er jo ikke vanskelig å se at dette her er Rama. Boka, som heter Rendezvous with Rama, er for øvrig skrevet av Arthur C. Clarke, som er mest kjent for 2001: A space odyssey... Jeg vet at det er rett, men jeg gidder ikke å lage ny oppgave... Lenke til kommentar
nosync Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Yepp, helt korrekt PS. Det er Morgan Freeman som vil lage filmen. Endret 5. september 2007 av nosync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå