Coffey Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Ordeventyret er riktig :!: Engelsk heter det Word Rescue. Endret 9. august 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Okay, hvilket spill er denne fyren her fra?: Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Okay, hvilket spill er denne fyren her fra?: 9245835[/snapback] Beyond Good and Evil er det ikke? Endret 9. august 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Rouge Galaxy? Kan bekrefte at det ikke er beyond good and evil Endret 9. august 2007 av gormers Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Ingen riktige så langt Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Hint: Stjerne. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Star Ocean 3: Till the end of time. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Ekstremt enkel, særlig hvis man følger med på det SquareEnix gjør Har ingen oppgave klar, så overlater til neste som vil. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 ingen som gidder å poste noe lenger a? http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=...linter_cell.mp3 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Splinter Cell. Kødda. Jævlig treg host det der akkurat nå. Hvilket filformat bruker du når du laster opp, Camrot? Jeg har prøvd wav, mp3 og ogg, men ingen av de funker..! Må zippe eller laste opp en annen plass. Det der er sangen fra reklamen til Gears of War. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Sorry har ikke spillet, så jeg trodde det var fra det (skal få det snart heldigvis ) Er riktig i alle fall Endret 9. august 2007 av gormers Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Jævlig treg host det der akkurat nå. Hvilket filformat bruker du når du laster opp, Camrot? Jeg har prøvd wav, mp3 og ogg, men ingen av de funker..! Må zippe eller laste opp en annen plass. Du kan laste direkte opp en mp3 som ikke er større en 2mb. Wav funker ikke. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Sorry har ikke spillet, så jeg trodde det var fra det (skal få det snart heldigvis ) 9246303[/snapback] Har det ikke heller (har lånt og spilt over LAN - sinnsykt bra), men har lyst på det og skal kjøpe det når det blir billig. Ny oppgave: Hva heter spillet som har denne fete sangen på soundtracket? Mega-død Lenke til kommentar
Muse Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Gears of War Edit: Hah! Oppdaget nettop at det stod tilogmed på siden at det var GoW! :!: Jaja, ny oppgave: Endret 9. august 2007 av Muse Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Gears of War 9246414[/snapback] Wow, du er god. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 var det seriøst GoW XD ? Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Nei det var sangen som het Gears Of War trur jeg. Martin hinta til hva sangen ble kalt. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Edit: Hah! Oppdaget nettop at det stod tilogmed på siden at det var GoW! :!: 9246414[/snapback] Ikke jeg som skrev! Faktisk. var det seriøst GoW XD ? 9246517[/snapback] Jepp. Den er på soundtracket, men ikke in-game. Nei det var sangen som het Gears Of War trur jeg. Martin hinta til hva sangen ble kalt. 9246968[/snapback] Sangen heter det ja, men Megadeth skrev den spesifikt til spill-soundtracket. Virket bare som du mente noe annet, ville bare klarifikere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå