Tabris Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg siterer deg, jeg: "Feil, men kan ikke bli nærmere" Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hehe, hørte med en gang at det var FF, også så jeg avataren din, og da var det ingen tvil. Men jeg har ikke spilt alle spilla, og det er så grusomt mange FF-spill, så jeg vet virkelig ikke. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Avataren min er ikke fra X-2. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Avataren min er ikke fra X-2. Neinei, men det er et av de jeg husker å ha spilt, så gjettet det. New guess: Final Fantasy X. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Riktig! (Og det er også det spillet avataren min er fra). Endret 13. oktober 2009 av Tabris Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Riktig! (Og det er også det spillet avataren min er fra). Jepp, det er derfor jeg gjettet det nå.^^ Ny oppgave. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Star Wars: Shadows of the Empire? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Star Wars: Shadows of the Empire? Korrekt. Et Nintendo 64-spill jeg husker å være rimelig... middels. :!: Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Star Wars: Shadows of the Empire? Korrekt. Et Nintendo 64-spill jeg husker å være rimelig... middels. :!: Jeg har faktisk aldri spilt det selv, men tilbragt noen timer ved siden av en som spiller det. Dette er forresten tilfellet ved dette neste spillet også: Lenke til kommentar
Heales Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Minner meg om Desert Strike til Megadrive det der. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Riktig svar: Return Fire Lenke til kommentar
VTW Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Grunnet utgått tid poster jeg ny oppgave =) Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Championship Manager, en senere utgave... vil tippe 08 eller 09? (foretrekker FM selv) Endret 19. oktober 2009 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Championship Manager, en senere utgave... vil tippe 08 eller 09? (foretrekker FM selv) Jeg tipper Championship Manager 10 =) Kan virkelig ikke måle seg med FM... Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Championship Manager, en senere utgave... vil tippe 08 eller 09? (foretrekker FM selv) Jeg tipper Championship Manager 10 =) Kan virkelig ikke måle seg med FM... Vet 100% sikkert at det er CM10, så tar meg friheten å til å legge ut neste oppgave: I hvilket spill har denne lekkerheten hovedrollen? Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Legger til fire "in game"-bilder: Om ingen klarer det, avslører jeg svaret om ca to dager. Endret 21. oktober 2009 av -kai- Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Er ikke det en slags Heavenly Sword-kopi? Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Er ikke det en slags Heavenly Sword-kopi? Dette spillet kom før Heavenly Sword, så i så fall er det sistnevnte som er en kopi Visse likhetstrekk er det, men karakteren har ganske ulike ferdigheter. Utrolig hva hun kan gjøre med repet på armen! Føler også at det er litt mer utforskning ala Tomb Raider i dette mystiske spillet. Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Spillet jeg var på jakt etter er "Red Ninja" på PS2. Etter min mening et veldig undervurdert spill. Sier ikke at det er fantastisk for det er det ikke, men det er god underholdning og hovedkarakteren har virkelig imponerende ferdigheter. Særlig hvordan hun bruker repet under armen både som livsfarlig våpen og nytteredskap når hun skal bevege seg gjennom vanskelige hinder er ganske unikt. Med et bedre spill tror jeg hun kunne blitt et av de virkelig store ikonene i spillverdenen. Tror faktisk det er den mest atletiske karakteren jeg noen gang har styrt... Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=Aowu5ZdxIDs...feature=related Level 2-1 (snike-level): Endret 23. oktober 2009 av -kai- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå