Kadaju Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Ok, ny oppgave: Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Cobra til SNES? Edit: mente selvfølgelig Contra. Stussa litt over den der. Endret 3. august 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Nope, ikke Cobra. Men det er til SNES. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Sorry, men legger i mine innlegg! Takk for oppmerksomheten. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Trodde oppgaven jeg la ut skulle få svar ganske fort Og siden jeg ikke har tid til å følge så mye med på denne tråden i dagene framover så slenger jeg fram svaret og overlater til neste mann som vil... Svaret var Blackthorne til SNES. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=...ett_spillet.mp3 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Tony Hawks Pro Skater 1 eller 2? Edit: Meiner å huske det var ein Green Day song i ein av dei ... Eller var det 3eren? Endret 3. august 2007 av Mr. Sviker Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Tony Hawk's American Wasteland Sangen heter Holiday, fremført av Green Day. Det er opp til hvem som helst å legge ut ny oppgave. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Dette er korrekt. Legger ut en til straks hvis ingen byr. edit: her http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=...t_spillet_2.mp3 Endret 3. august 2007 av gormers Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Dance Dance Revolution? 2? Hyper mega turbo edition? :!: Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Nei, men bra forsøk. Spillet er likevel i en helt annen kategori og er ikke gitt ut ennå. Lenke til kommentar
nosync Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Ikke Rayman Raving Rabbids 2 vel? Isåfall har du bommet på "oppgaven". Skal være music fra spillet, ikke promo musikk. (Gud den sangen vekker minner) Endret 4. august 2007 av nosync Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 det er korrekt! musikken kommer sannsynligvis til å være med i spillet siden de gjorde slik med det forrige spillet og (black eyed peas sangen var promo der og og var med). Dessuten så står det ikke skrevet noe sted at det ikke MÅ være promo. Og hvorfor vekker spillet minner? Er det pga bubbles? Lenke til kommentar
nosync Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 OKi, her har dere et "vanskelig" enn. Dette er ikke et bilde direkte fra spillets graffik, men et portrett av en character i spillet....klarer dere å gjette hvilket spill, og eventuelt navnet på hun? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Bloodrayne 1, eller 2? Lenke til kommentar
nosync Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Bloodrayne 1, eller 2? 9206935[/snapback] Nope sorry. Siden det har gått så lang tid gir jeg like så godt svaret: Bodhi fra Badurs Gate II. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Da tar vi en ny en da Hvor er dette fra? Endret 4. august 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Hehe, søren! Kjør på du KoffeinKanin Endret 4. august 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Heheh :!: Gjett da! Lenke til kommentar
nosync Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Wipeout er det først jeg tenker på...husker ikke hvilken av de...er temmelig lik musikkform der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå