Loeve Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Ingen av delene er rett. Det er et barnespill til Playstation 2. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Det er cel-shadet i likhet med XIII, men det er nok dessverre feil. Hovedpersonen i spillet er en kjent kampsportutøver og skuespiller. Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) jackie chan adventures edit: siden jeg vet det er rett(link) så poster jeg ny: Endret 9. juli 2008 av awesom-o Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Gods på Amiga! "Into... the wonderful". En annen klassiker: Endret 9. juli 2008 av Khogn Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hehe. Den gikk fort Ser ut som vi er ca. like gamle og har spilt det samme på Atari/Amiga Da klarer du sikkert denne her: Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Sikker på at jeg har spilt dette et par ganger. Det er vel ikke første nivå i Descent? Sikkert et annet spill fra samme periode... husker ikke navnet Jah! Terminal Velocity, Mr. T. Har demoen liggende et sted. Endret 9. juli 2008 av Khogn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå